[ gambar ] Ada siapa yang pernah tengok gambar hujung sebuah pelangi?..Jom Lihat sama-sama


Jason Erdkamp, dalam perjalanan menuju Orange County dengan cepat merakamkan kameranya kearah jalan dalam keadaan hujan setelah taufan melanda wilayah tersebut, pada hari Minggu, saat itu sebuah lintasan pelangi muncul betul-betul dari jalan tersebut.

Menurut kepercayaan Indian, bahawa di hujung pelangi terdapat sebuah bekas yang berisi perhiasan emas, tapi pada kenyataan tidak ada, namun pelangi tersebut membawa sedikit keuntungan kepada Jason kerana pada malam itu ia menang loteri US$ 25,000

7 Responses to “[ gambar ] Ada siapa yang pernah tengok gambar hujung sebuah pelangi?..Jom Lihat sama-sama”

  1. pernah nampak pelangi dari dalam kapal terbang. cantik 🙂

  2. Subhanallah…xpenah tgk hujung pelangi..ni 1st time wlupon xtgk real. Tp mmg byk mitos psl pelangi kan..cerita kat hujung pelangi ade harta karun tu mmg mitos je..ade maksud tersirat disebalik cerita tu.

  3. saya pernah tengok hujung pelangi.. masa tu kt highway😉 jakun jap.. maklum ler tak penah tgk slama ni hehe..

  4. subhanallha..cantiknya.untung org tu dpt tgk live..

  5. pertama kali nampak hujung pelangi…kuasa Allah…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: