[ gambar ]" Bila Dah Mengantuk..Di Mana-mana pun boleh landing.."


saya tak pernah terfikir ada orang yg
boleh tidur dengan gaya mcm ni.
silap2 boleh terjatuh di tengah jalan..
00h..sungguh bahaya..!
Ingat: “Jangan ada yang cuba2 nak tiru gaya yg mcm ni..”

10 Responses to “[ gambar ]" Bila Dah Mengantuk..Di Mana-mana pun boleh landing.."”

  1. bila dah mengantuk…

  2. mata mengantuk…mane2 pon jadi asalkan mata terlelap.. hihihi..=)

  3. ataupun dia memang tak mampu nak beli rumah.. hurm..

  4. errr… ada juga orang macam ni.. bila dah ngantuk.. memang tak hiraulah keadaan sekeliling tu..

  5. motor rosak ke apatuh sbnrnya, sb tuh yg jadik cenggitu, minta tolong org spi tertidur..aishh.kekeke

  6. tali itu kuatkah..?😉

  7. Kesian, mengantuk sangat tu.

  8. macam ni pun boleh,.haih dunia dunia

  9. dah terdesak sangat nie nak tidur🙂

  10. kalau terjatuh. tk ke padah namenye. aish. tgn mmg la pgg mirror tp bila da tido. Masya-Allah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: