[ pelik ] Pertandingan Bola Sepak Untuk Semut Di Jepun..

2 ekor semut sebelum memulakan permainan

pasukan semut hitam sedang menyerang

bentuk padang bola mengikut padang bola sepak spt yang sebenarnya

dah hampir nak jaring gol dah ni..
kepala otak orang Jepun ni memang kreatif..yg orang lain tak pernah terfikir, itulah yang dia buat.. sebelum ini orang jepun mencipta robot untuk isteri-isteri yang kesepian di rumah, Klik Sini untuk melihatnya..
kali ini orang Jepun sedang “gila” untuk mengadakan Pertandingan Bola Sepak Untuk Semut pula, terasa seperti lawak saja, tapi inilah berlaku di Jepun.. patutlah Malaysia pun kalah lawan Jepun dalam Pertandingan Bola Sepak Kelayakan Olimpik baru-baru ni.. Orang Jepun memang
hebat sampaikan semut pun pandai bermain bola..

16 Responses to “[ pelik ] Pertandingan Bola Sepak Untuk Semut Di Jepun..”

  1. larat lak semut tu nak tendang bola tu…

  2. saya setuju, yg malaysia dah kalah ngan jepun tu..heheh..ni boleh jadik kes penganiaan terhadap semut nih..>_<

  3. banyak btol idea drg kan~

  4. bola berganda2 besar dr player..hehe

  5. ziraziz,hehhee..tu la tu…:)

  6. CintaZulaikha,orang jepun memang kreatif..

  7. Ary..orang Jepun sememangnya bijak dan kreatif…

  8. Ary..orang Jepun sememangnya bijak dan kreatif…

  9. n u r k i m a,mcm tak larat je tuu

  10. muLan mia,ya..memang comel..mcm rasa kesian lak tengok semut2 tu

  11. besornya bola..kesian pulak kat semut2 tu..hehe

  12. wida,memang tak patutkan..:))

  13. mcm mane semut tu tau gol dia mana satu gol lawan mane satu? musykil musykil..

  14. Azie Azman,org jepun memang pelik2 puan azie..

  15. hahahahah lawak lah. ptot ler Malaysia kalah dgn Jepun itu ari. hahahha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: