[ pelik ] Gaya Memasak Seorang Wanita Yang Cukup Menggemparkan.

minta-minta di Malaysia tak ada gadis/wanita yg cuba
memasak dengan gaya mcm ni..

49 Responses to “[ pelik ] Gaya Memasak Seorang Wanita Yang Cukup Menggemparkan.”

  1. hahahaha gelak besar SR kite tengok gambar ni.wakakakaka

  2. aduyaiii…buruknyer..rahsia pelaris la2 kunun2nya…hukhukhuk

  3. ishh…x senonoh btl la pompuan ni…

  4. lor…sampai mcam gtue sekali ke cara nak masak…? (=__=)"

  5. haha..mcm2 hal la.lauk kangkang..:P dia pendek kot,dapur jauh nau..x smpai.

  6. ahahaha.. memang gempak!

  7. kalau yang dalam kuali tu nasi goreng..ni lah baru real nasi kangkang.. malaysia cara tradisional, ni yang modern… kaw kaw kang kang…

  8. uishhhh..xkan lerrr rabun bebeno😛

  9. Salam SR..,memang pelik sungguh, gaya-gaya macam dari indochina atau dari china jer….

  10. erk? ada jugak pompuan yang jenis macam ni.. alahai..

  11. haha ini silap2 boleh tergolek masuk dalam kuali ni….

  12. aduh,terus hilang selera nak makan..heheh

  13. ada tak yang nak makan? hehe

  14. errrrrrrrrnak masak utk setaman kot nihehehehe

  15. Dah masuk FB dah pun gambar nih. Agaknya dia tak cukup tinggi tuh..

  16. lol.. macam2 gaya..🙂

  17. haha…baik dye x yah letak dapur kat ats..letak jew kat bwh, lg sng nk cangkong….hihi

  18. errrr..macam2..ishk3

  19. teringat aku masa budak2 ahahahaa.. tp kita nek kerusi laa..pendek kan

  20. adoyai.. siapa bha ni? lau pn xsmpaik pkai la krusi adoi.. pelik tul..

  21. tak selera nak makan kalau dia masak

  22. kalau bertegong tu,ada tengange sikit.

  23. Tanpa Nama,hehe..apa yg tengange sikit.tuuu,,,

  24. belogkiter,:)) saya pun..

  25. Nur Hani,memang pelik…:)

  26. fiefi Duffea Arnassier,hehehe..terimbau kenangan lama ke?

  27. Misz Nuriz,memang mcm2…tak senonoh betul..

  28. deqla manjew,betul2..lagi baik kan?hehe

  29. Fikri Rais,memang mcm2 kan?.

  30. azieazah,tak pe..puan azi, kita kongsi dengan member2 blog pula..

  31. aimie amalina,hehe..ya la kot..

  32. Cik Jannahtak pastilah….hehe ada tak org naik makan.:)

  33. cik sakdi,hehe.saya pun gelak juga cik sakdi

  34. chinta..,memang buruk dan kurang sopan..

  35. ziraziz,memang tak senonoh..:)

  36. Terbang Bersamaku,cara masak dgn gaya yg tak senonoh..

  37. Iz.Eusof (Abg Stalker),hahha..memang lawak…

  38. Penggemar Coklat,tersangat la gempak kan.? hehe

  39. Izbeta Shyah,hehehe..tak suka la ayat 'nasi kangkang tuuuu..hehe

  40. KaK LimAh Si SupiR,bukan pasal rabun…tapi saja ngada..

  41. azmnor,memang tak senonoh..

  42. ida adalah aku,hehe..ada…

  43. Adylia Qarissa,memaang pelik..

  44. Ila,hehe..memang akan hilang selera..

  45. ehehehe…..klakau lerr….

  46. tini ein,memang agak kelakar..

  47. cube lelaki bygkan…. kalau anda berkahwin dgn perempuan yg sebegini rupaa…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: