Jom Lihat Awan Yang Jatuh dari Langit..

Inilah dia awan yang jatuh dari langit, iaitu awan putih kecil yang terbang rendah di atas dataran hijau seperti gumpalan besar kapas, lalu jatuh ke tanah, menggelinding, dan tersangkut di pagar. Kejadian ini berlangsung di kawasan subur Bida Faris, tepat di sebelah timur kota oasis Al-Ain.

Lelaki itu berkata:

“Aku tidak akan percaya ini (jika) saya tidak melihatnya dan menangkapnya. Saya yakin ini adalah sebuah keajaiban yang menggambarkan kuasa Tuhan. Kuasa Allah Tiada siapa dapat menandinginya

33 Responses to “Jom Lihat Awan Yang Jatuh dari Langit..”

  1. mcm awan guling son goku😀

  2. bukan asap ke..kenal bro lagi ke..lama tak menjengah kt sini..sekamarindu

  3. SALAM,YA KE NI ? APAPUN, ALLAH MAHA BERKUASA !

  4. kiamat dah dekattgk,awan pun dah jatuh..

  5. rasanya itu bukan awan..wallahualam…

  6. huhuhu..nmpk mcm lembutttt j..teringin nk pegang😛

  7. biar betul..hahaha silap2 lpas ni bintang lak jatuh

  8. salam sr..penuh dengan tanda tanya…betulke?tengok awan ni..teringat gula2 kapas.. hehe

  9. Allah akan perlihatkan kekuasaannya kepada sesiapa yang dikehendakinya,,..

  10. yup..mungkin bukan awan rasanya..waalahua'lam

  11. salam…Lihatlah kekuasaan Allah…:)

  12. MasayaAllah, awan betul ker ni. Tapi tak ada yang mustahil/

  13. salam SK,Subahanaullah…masyaallahlahaulawala kuwatailla billahi aliulazim….

  14. tiada yg mustahil….:)

  15. awan keraswalau nmpak cm gule kapashehehehe

  16. macam best je… rasa nak pegang pegang

  17. thanks SR dtg blog sy.🙂 blog awk ni kdg2 ada je berita yg memeranjatkn.x thu la nk komen apa psl awan tu.kdg2 org barat ni ske bodo2kn kita.

  18. awan kan berbentuk gas, so mcmana die boleh jadi keras lak?emm

  19. Awan boleh pegang ker? Bukan ker ia macam kabus jer?Sekali nampak macam Gula Kapas, kan?

  20. betol2 ke ni..??bukan cobaan eh??hehehe..ni awan nano ni…=D

  21. Betul ker ni… Awan bukan terdiri dari wap air ker?kalau jatuh ke bumi dah pasti jadi air.. macam air hujan tur…kalau betul terjadi, anggaplah ianya di atas kekuasaan Allah..

  22. eh? boleh pegang awan ke? huhu..

  23. nampak macam kapas besar kan? teringin nak pegang tapi takut…

  24. Allahuakbar untung pd siapa yg dpt bertemu akan kekuasaan Allah.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: