Kejam : Bayi Perempuan Masih Bertali Pusat Dicampak Di Dalam Perigi…

..anggota polis berada di lokasi kejadian di mana bayi dibuang di dalam perigi

KEJAM…anggota polis memeriksa mayat bayi perempuan yang ditemui di dalam perigi. Gambar kecil, Tuan Mat.

Saya sangat terkejut membaca berita ini, di semua akhabar-akhbar tempatan, disiarkan penemuan yang sungguh menyedihkan apabila seorang bayi perempuan yang masih bertali pusat dibuang ke dalam pergi buta di dalam kebun getah di Kampung Kubang Kacang, Limbat, Kota Bharu, Kelantan.
Hari ini, seorang peneroh getahTuan Mat Tuan Lonik, 64, telah menemui seorang bayi perempuan yang masih bertali pusat dibuang ke dalam pergi di kawasan kebun getah.
Di awal-awal mcm ni saya dah dikejutkan dengan berita yang sadis ini…memang tak ada hati dan perasan langsung orang yang melakukan perbuatan ini..malah lebih kejam daripada SYAITAN..tergamak membuang ke dalam pergi, apakah DOSA bayi tersebut sehingga diperlakukan sedemikian rupa?.. Memang kejam….kejam.!!!!
Harap pihak berkuasa dapat menyelesaikan kes ini dengan secepat mungkin, dan harus membawa pelakunya ke muka pengadilan dan dihukum dengan seberatnya-beratnya.
p/s: kejam…!!

13 Responses to “Kejam : Bayi Perempuan Masih Bertali Pusat Dicampak Di Dalam Perigi…”

  1. mmg kejam dan tak berhati perut manusia ni…grrrr~~

  2. eishhh ! kejam kejam ! tak suke anak tuhh, jangan laa dibuang buang ! buat orang kat sini nangis je😥

  3. kejam giler…ish!!! nspa dunia nieven aku tak suke budak2

  4. Ya Allah jauhilah kami dari perbuatan keji seperti ini. Amin.

  5. sekali lagi…zina penyebabnya huhuhhhh

  6. salam singgah en SR…sayu baca…ni kalau manusia betuankan nafsu syaitan semata2…ya Allah semoga Engkau memberi hidayat pada mak ayah baby tu…;(

  7. Makin menjadi-jadi dah sekarang nie kan. Sesak nafas bila bila baca article macam ini…..

  8. ish3…ada lagi bengong2 org…

  9. teruk masalah sekarang.. dah pandai buat anak.. senang2 aje dia buang.. hari ini saya dengar berita.. seorang ibu campak bayi dia sendiri… Ya Allah.. mohonlah diberi kesedaran kepada si pelaku ni.. orang lain beriya nak anak.. mereka senang2 aje buang anak… -_-

  10. eeii..kejam..suke2 ati jew buang…patut bnuh jew orng yg campak baby tue!!!

  11. salam…kejam nyer sedih mama bayi yg x berdosa dibuang begitu saja…:(

  12. dosa yang bertambah-tambah…andai teraniaya dan aniayi…bayi tetap tidak berdosa…tmpt perlindungan melata di bumi Malaysia…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: