[ Gambar ] Lelaki Russia Pecah Rekod Dunia Pegang Payudara Paling Ramai Di Dunia, [1000 Gadis Kesemuanya]




Seorang lelaki yang berasal dari Russia cuba untuk mencapai impiannya untuk memcahkan Rekod Dunia dengan “Memegang 1000 payu dara Perempuan” dan akhirnya impiannya telah tercapai untuk tujuan itu, Impian pelik ini telah diabadikan di dalam sebuah video.
Impian lelaki sangat luar biasa.dan semua gadis yang dijumpai oleh lelaki ini sangat memberi kerjasama dan tidak ada pun yang membantah….
Lelaki ini memang bertuah..tak semua dapat pegang secara live mcm ni…

26 Responses to “[ Gambar ] Lelaki Russia Pecah Rekod Dunia Pegang Payudara Paling Ramai Di Dunia, [1000 Gadis Kesemuanya]”

  1. ramai kan… tao ade video nyer, jom ke blog tao

  2. dia cari orang yang 'betul' memanglah… heeeeeeeee

  3. macam-macamsungguh pelik

  4. hadoiiiiiiiiiiiiiiiiiii..mat saleh ni mcm2 arr..mmg r dorg xtolak..cute kot..hahhaha =D

  5. hadoiiiiiiiiiiiiiiiiiii..mat saleh ni mcm2 arr..mmg r dorg xtolak..cute kot..hahhaha =D

  6. hahaha.sokong bidadari syurga..hehehe

  7. tak semua yg sanggup.

  8. cetengok kalo orang Islam yg buat? adehai. nsb baik bkn Islam. huhu

  9. suka2 ati je nk pegang..minah salleh x tolak sbb encem..hihi..lgpun da biase da bg dowg sume nih…

  10. deqla manjew.oooo..mcm tu ke.? hehe

  11. cx's,nasib baik..:)

  12. Yunus Badawi,memang bengong yb..

  13. *::CIKNUURUL,nape tu cik nurul.?:)

  14. Nieda,hehe..memang x semua..

  15. .*.WiE.*,memang pelik..:)

  16. yana halim,memang mcm tulah..

  17. bobiedanbad,memang pelik….:)

  18. ❀Hanim_RosLan❀,mcm2 kerenah..

  19. Bidadari Syurga,pompuan x bantah..:)

  20. taoslayerz,ramai..:)

  21. tq atas komen2 kalian di entri ini..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: