[ Ngeri ] Selamba Je budak ni makan cebisan kepala manusia…





16 Responses to “[ Ngeri ] Selamba Je budak ni makan cebisan kepala manusia…”

  1. kepala betolkahh? bia betolll..yekkkkkk

  2. aigoooooooooooke kueh cm kepalaerrade ke?hehehhe

  3. menakutkn jer..huhuhu

  4. serius???papew pun, nice post!and sye suda follow anda..follow sye blik? http://niaadelyna.blogspot.com

  5. nak muntah . . haha . .budak ni tak rasa pape kod . .

  6. salam…kepala betul ker tipu ni kalau betul yekkkk rasa nak muntah…:)

  7. hilang selera kejap pagi pagi ni

  8. ini kepala betul atau patung ??

  9. kuih sekarang ni sume pelik2 jer gaya…ni mcm organ manusia pulak,idak ler nk makan..hehe

  10. mengong punya budak… mcD & kepsi xnak makan pulak… ! -.-

  11. kepala betul ke tu…. eee… gelinye..

  12. kembang terus tekakku ini.. andai sekalipun ia palsu, namun ia nampak sangat real… uwekkkk

  13. biar betolllll

  14. salam SK,roti rupa macam anggota badan manusiakan…..kalau betul….biar betul…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: