[ Gambar ] Suami kena marah dengan isteri sebab kantoi lihat awek seksi





Walaupun perempuan ni bekas penyanyi Spice Girl, bagaimanapun lelaki ni tetap berpaling ke belakang untuk melihat perempun seksi dibelakang tu, jadi saksikanlah drama pendek penuh dengan emosi ini…

Lelaki ni pun satu……dah berjalan dengan isteri pun ada hati dok nak jeling-jeling perempuan lain….kan dah kena marah..tak pasal-pasal isteri lelaki ini akan merajuk seminggu…

20 Responses to “[ Gambar ] Suami kena marah dengan isteri sebab kantoi lihat awek seksi”

  1. emo la dia kot..sb dia pun macam dah ckup seksi… tu yg tak puas hati kot

  2. haha…saba je laa….

  3. waaaaaaa…sampai berpaling kebelakang tengok pompuan seksi..

  4. huhu….sengal je..

  5. alahai dunia.. ini lah namanya lelaki. memang susah nak cari lelaki yang betul2 sejati. agak2 lah bro. dah beristeri kot, jalan plak denagn isteri masih smepat lagi tu.. mintak jauh la dari berlaku mcam ni kat orang2 lelaki yg terdekat dengan kita kan.

  6. lelaki.. pantang je mata tu tengok yang seksi2 kan.. padahal isteri dia seksi jugak.. ish..

  7. adoyaiiii. bini dia pon dah cukup seksi nak tengok perempuan lain jugak.. haishhhh

  8. itu bukan jeling lg dah 2,sampai paling ke belakang sbb nak usha..mmg kena ar..XD

  9. doubleHead,bukan jeling..tapi memang nak menggatal..tak pandai betul jaga hati isteri ni kan?>> hehe

  10. liya alia,hehhee..tu la tu..dah cukup seksi dah..tapi tak taulah..ishhh.

  11. Faaein Talip Roy,tak semua lelaki mcm tu faaein..SR tak mcm tu..hehe

  12. ida adalah aku,tak semua lelaki mcm tu..:))

  13. Arebelz Syuhada,gelak nape hehe.?

  14. AwieKashi,memang sengal..:)

  15. ❀Hanim_RosLan❀,tu la tu tak cover langsung..cover2 laa..kan depan bini tu..ishhhh.,.hehe

  16. fara aieda,memang kena banyak sabar..:)

  17. blogtilldrop,betul tu..bengang aaa..isteri dah seksi pun ada hati jeling wanita lain..

  18. hahaha. lelaki mmg kan.. mate tu berjalan jerk. huhu nasib la kann. sape soh cari pasal? hak3

  19. cx's,hehe..tak semua mcm tu cx..ada yg baik.:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: