inikah arah ke utara?

inikah arah ke utara?
tunjukkan
supaya lebih kukenal
selatannya

21 Responses to “inikah arah ke utara?”

  1. SALAM,"TUNJUKKAN AKU JALAN YANG LURUS" – ITU DOA YG KITA LAFAZKAN SETIAP KALI KITA BERSOLAT. SEBAGAI HAMBANYA, KITA BERHARAP !

  2. salam…InsyaAllah akan kamu temui arahnya Utara atau Selatan…:)

  3. Satu arrow saja mana-mana pun boleh ikut suka hati…

  4. ada apa kat utara???

  5. tunjukkan saya arah yang betul serta lurus, agar saya tak tersilap langkah..🙂 salam ziarah..

  6. aku harap ada yg akan memberimu jawaban🙂

  7. opppss…itu selatan lah! :p

  8. Norfidayu,hehe…tu selatan ke.?..:)

  9. Senja,saya ingat cik senja yg akan bagitu jawaban..

  10. ida adalah aku,terima kasih..:)

  11. CintaZulaikha,saja lama dah tak jalan2 kat utara..

  12. Kakzakie,:)..mana boleh ikut mana2..nanti sesat..:)

  13. maszull,terima kasih..:)

  14. luahfikiran tuan,sudah semestinya…jalan ku tetap lurus..

  15. yen(toka ziizokukuto),tak adalah mendalam sangat..:) tq singgah komen.

  16. letakkan kompas.. arahnya akan tertera🙂

  17. muLan mia,hehe….kompas x de..:)

  18. assalamualaikum,..:)..suke ngan entri ni,.sgt mendalam maksudnya,.

Leave a Reply

