Bapa durjana liwat anak berusia 23 hari

GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.

Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil.

Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.

“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.

18 Responses to “Bapa durjana liwat anak berusia 23 hari”

  1. ish.. bila nafsu menguasai diri.. bayi pula yang jadi mangsa.. kejam dan keji sunggung si bapa itu.. nauzubillahminzalik..

  2. Ya Allah manusia ke binatang ni…Masya Allah….

  3. macam macam ngan dunia sekarang nihh.. kesian that lil' baby😥

  4. eeee… gilanya laki ni!

  5. YA ALLAH! tidak tahukah hukum agama Allah? tidak takut kah pada balasan Allah? ALLAHUAKBAR!

  6. ish ! tak de hati perut betol ! -.-"

  7. kesiannye kat baby tu.. kecik sangat2 lagi.. dan xreti ape2 pon. kejam betol!!

  8. erkkkk.. ermm.. gila!

  9. noRule WhOda,sangat gila dan tak layak dipanggil manusia..!!

  10. muLan mia,memang gila tahap gaban..

  11. ida adalah aku,sangat kesian..tak terfikirkah lelaki ni..anak baru 23 hari bukan tahu apa2 pun..

  12. Faaein Talip Roy,nafsu gila babi..

  13. Siti Azlina Abdul Aziz,lebih teruk daripada bintang ni..

  14. nur fatinah,sangt kesian…berganda2 kesian.

  15. cx's,orang jenis ni dah tak ambik kira dah semua ni..

  16. Capital Zr,memang..tak ada belas kesian langsung pada darah daging sendiri..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: