Bergigi Taring Seperti Vampire – Kegilaan Gadis-gadis Jepun Sekarang..





“Yaeba” adalah istilah yang bermaksud 2 gigi yang diubah menjadi seperti taring menjadi kegilaan terbaru anak-anak remaja terutama gadis di Jepun kini. Menurut kajian di Jepun, trend unik ini menjadi kegilaan disebabkan ramai lelaki Jepun sangat menyukai gadis-gadis yang ada taring mcm ni….Isshh..ishhhh… mcm tulah pulak.


Saya mengharapkan anak-anak remaja [ gadis-gadis Melayu] tidak terikut-ikut dengan trend mcm ni….bukan apa, pasti akan menakutkan lelaki mahu mendekati gadis-gadis yang mcm ni..

17 Responses to “Bergigi Taring Seperti Vampire – Kegilaan Gadis-gadis Jepun Sekarang..”

  1. haha…bagi dorg nmpak comel kot..

  2. hehe🙂 ta cumil lahh ..

  3. buat apa lah nak ikut cam vampire tu..

  4. pakwe diorang suke nak kena lovebite smpai berdarah ar tu

  5. hahahah lawak la. biasenya kalo trend from korea n jepun, org kita mesti ekot. kite tgu jelah. huhu pelik2 jerk

  6. tak menarik pun.😦

  7. ❀Hanim_RosLan❀,hahaaaaaa…:))

  8. wida,betul tu puan..buat apa nak ikut benda2 yg tak de pedah tuu

  9. Tanpa Nama,hehe..memang tak cantik.:)

  10. HANEA RHINE,jangan terikut2 sudah laa..kan?

  11. COMEL, sukee🙂 DS pun ade jugak, tapi tak nampak sgt😀

  12. sy ada taring semula jd hihihi…

  13. ziraziz,ada taring semulajadi tak pe..:)

  14. DfyStrawbery,hehe..ada juga.?..:)

  15. Faaein Talip Roy,memang menakutkan faaein..:)

  16. hehe.. saya rasa mmgk nmpk comel pun ble ada gigi taring tp x la sampai nak mengubah la.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: