[ gambar ] Ayah makan anaknya mentah-mentah di Papua New Guinea


Seorang lelaki di Papua New Guinea telah ditangkap polis kerana telah memakan anaknya sendiri hidup-hidup ( yang masih bayi) di majlis sebuah keramaian. Semua tetamu yang hadir sangat marah dengan menangkap lantas menghubungi pihak polis….

aduh…aduh…..ishh…mcm2 hal laa pulak… untuk bacaan lebih lanjut klik sini..

25 Responses to “[ gambar ] Ayah makan anaknya mentah-mentah di Papua New Guinea”

  1. sanggup makan anak sendiri. T.T

  2. As Salam,eiyhh..kenapa org ni?gila ke?

  3. dulu2 kan,papua memang tempat orang mkn orang,lepas kedatangan islam diorang berubah..

  4. SALAM,MANUSIA YANG BUKAN MANUSIA !

  5. Manusia ka @ binatang nie??..binatang pun tak makan anak..huhuhu..cian ngan c anak..😥

  6. gila dah nie…manusia makan manusia…

  7. ish ish ishlapar sangat ker??mana pegi akal dia agaknya

  8. aduhhlaa… tatau nk ckp aper dh

  9. macam ni pu boleh..?? tak aada benda lain ke dia nak makan..???

  10. apa nak jadi la zaman skrg… 0.0'

  11. AwieKashi,entahlaaa..awie..

  12. mishnurlin,di negara org lain..mcm2 perkara berlaku.

  13. h4ni3,memang tengah lapar sangat ni.

  14. Adylia Qarissa,memang gila dah ni adylia.

  15. Madam Hasmi,entahlah..manusia ke bintang tapi dekat2 dngn binatang dah ni.

  16. luahfikiran,betul tu tuan..manusia pelik..

  17. ahsfantasy24,sangat menggerunkan..ishh

  18. ❀Hanim_RosLan❀,benar…islam adalah agama rahmat seluruh alam..

  19. Wyna Nubies,mungkin laaa tu kot.

  20. Nayang Ahmad,sangat ngeri dan meloyakan…minta2 tak ada berlaku di malaysia ni.

  21. liya alia,sanggupp bila akal dah tak digunakan lagi..

  22. akuzle,sungguh sadis dan ngeri saja.

  23. eeiii..lagi kejam….bnuh je die nie…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: