[ Gambar ] Inilah Nenek Yang Minta Penari Telanjang Lelaki Sempena Harijadinya Yang Ke 100

BIRMINGHAM – Seseorang yang merayakan ulang tahun tentu menginginkan hadiah yang boleh dikenangnya. Begitu pula dengan nenek berusia 100 tahun ini, dia ingin penari telanjang lelaki
sebagai hadiah.
Clare Ormiston, dari Birmingham, tidak hanya ingin mendapatkan kad ucapan selamat dari Ratu Inggeris untuk usianya yang sudah satu abad.

“Kami menanyakan pada ibu apa yang diinginkannya pada ketika pestanya. Dan dia memberikan beberapa idea,” ujar puterinya Marguerite.

“Yang pertama dimintanya adalah, duduk di atas bulan. Dan saya katakan itu sangat tidak mungkin, lalu dia malah meminta penari telanjang,” lanjutnya seperti dilansir Orange, Jumaat (7/10/2011).

Keinginan Ormiston akhirnya terkabul, seorang penari telanjang yang dijuluki Scorpion akhirnya mengunjunginya pada saat perayaan ulang tahunnya yang ke 100.

Nenek tersebut pun sangat menikmati pertunjukan dalam pestanya itu.

“Saya sangat menikmatinya. Saya bahkan selalu menebar senyum di wajah saya,” ujar Ormiston.(rhs)

p/s….ada juga nenek yang gatal..ishh..ish..
sumber:
http://www.strodong.com/9795/clare-ormiston-celebrating-100-years-old-birthday-have-naked-male-dancers.html

9 Responses to “[ Gambar ] Inilah Nenek Yang Minta Penari Telanjang Lelaki Sempena Harijadinya Yang Ke 100”

  1. kalau dah tua mmg nak hadiah yg boleh diingati je..bukan utk disimpan hehe

  2. wahh!!! gitu pulak

  3. cis nenek ni,mcm la nyawa tu pnjang lg

  4. Hah… umur 100 tahun pun masih nak menggatal?

  5. mountdweller,tulah tu..tua2 tak sedar diri masih nak menggatal..ish.

  6. ❀Hanim_RosLan❀,nenek brutal..yg gatal.ishh

  7. Anis Anisa,mcm tulah yg pelik2..

  8. HANEA RHINE,nenek gedik yang tak boleh diikuti perangainya..hahahaa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: