[ gambar ] Inilah Budak Yang Dilanggar Van Dan Dibiarkan Walapun 18 orang lalu lalang di sebelahnya..

Yue Yue budak perempuan malang yang kini masih koma

para doktor bertungkus lumus merawat Yue Yue

Yue Yue yang berada di tengah-tengah jalan sebelum van tersebut melanggar beliau

Pemandu van yang tanpa membunyikan hon sebelumnya terus melanggar budak malang ini

Yue Yue yang cerdera parah ditinggalkan begitu saja

Lelaki yang berjalan dijalan tanpa mempedulikan budak ini yang cedera..Adakah lelaki ini BUTA?

Gambar Yue Yue Bersama ibu dan abangnya

lelaki yang berbasikal ini pun sama

Akhirnya selepas 18 orang yang lalu lalang maka orang yg ke 19, seorang wanita ini mendekati Yue Yue dan membantunya.
Inilah dia budak perempuan yang berusia 2 tahun yang bernama Yue Yue yang dilanggar dan dilihat oleh seramai 18 orang yang lalu lalang tanpa memberi apa-apa bantuan kepada budak malang ini. Kejadian ini berlaku di bandar Foshan, Guandong China.m yang berjaya dirakam oleh CCTV.

Selepas 2 hari mendapat rawatan rapi budak perempuan malang ini masih koma kerana kecerderaan yang teruk dan dibantu melalui sistem sokongan hayat untuk hidup.

Sangat kesian..tak dapat nak gambarkan dengan kata-kata.!!

30 Responses to “[ gambar ] Inilah Budak Yang Dilanggar Van Dan Dibiarkan Walapun 18 orang lalu lalang di sebelahnya..”

  1. speechless..there is no words to describe my feeling rite now…stupid people in china..

  2. kejadian paling sadis…tak sanggup nak tengok video tue

  3. sangat sedih sekali

  4. YA ALLAH panjangkanlah umur dia, masih ada manusia yang tak berhati perut …

  5. budak ni dah meninggal dunia dah…humm.

  6. umur budak nih 2 tahun, sama ngn ikha. yg herannya, drg igt budak tu tido ke apa..takkan buta kot. ni sumer takot nak bertanggunjawab. kalau binatang, pandai plak nak tolong, apa jenis manusia lah.

  7. CintaZulaikha,dah meninggal.?..sungguh menyedihkan..

  8. CintaZulaikha,dua tahun..sangat menyedihkan perkara ini berlaku..

  9. saya suhada,sudah meninggal dah suhada..

  10. Dayah,menyayat hati..meruntun jiwa..

  11. Dayah,menyayat hati..meruntun jiwa..

  12. far_east,betul..paling sadis…mengerikan..

  13. Suria Amanda..i cant comprehend how people didn't reach out to help this child.?? why??

  14. sbb kat china ada undang2, sesiapa yg menolong mangsa kemalangan, akan di saman. that's why la dorg x tolong. ini semua sbb pernah terjadi satu kes sblm ni, ada org dtg tolong mangsa kemalangan, then, org tu disaman oleh mangsa kemalangan. masuk mahkamah, mangsa kemalangan tu menang. sy x pasti cerita sepenuhnya, awk boleh cari kat tenet.

  15. saya hampir2 xleh buat kerja lepas tengok video tu… hancur luluh segala perasaan… memang xde hati perut betul.

  16. salam. ada hikmah semua yang berlaku kan. moga2 malaysia xde peraturan tah pape mcm nie. and InsyaAllah adik nie syurga tempatnya sbb dia masih blom baligh lagi. Alhamdulillah🙂

  17. bila nilai kemanusiaan tu dah x de dlm diri.. entahlah….

  18. sy sedih sgt dgr cerita ni..tp tak brani nk tgk video dia..tgk gmbar pn dah nk nanges huhu..terbayang klu la jd pada kita..yaAllah..mintak simpang lah~

  19. sangat2 menakutkan peristiwa.. mohonlah dijauhkan dari jadi cam ni.. sedih bila tengok si kecil tu kena gilis.. memang tak ada perasaan langsung pemandu tu..

  20. Faaein Talip Roy,moga tak berlaku di malaysia mcm ni…

  21. mimie..,kita terlanggar ayam pun dah mcm rasa bersalah..ni lak orang.

  22. Lilyy,nilai kemanusiaan dah 0

  23. cikzsmile,sungguh memberi pengajaran pada yng sudi menggunakan akal..

  24. Cheq Sue,saya pun..:)

  25. sharamli,lama sha x singgah sini…tq sha..

  26. Amoi_Soya,undang2 yg sangat pelik..:)

  27. Amoi_Soya,undang2 yg sangat pelik..:)

  28. taoslayerz,terima kasih..sunggy=uh tak sangka pulak ada undang2 mcm ni di China..ishhh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: