[ sangat sadis ] Budak perempuan 7 tahun Goda Budak Lelaki 5 Tahun Melakukan Seks [ full pics]





Sangat mengejutkan, seorang gadis kecil benar-benar melakukan hal semacam ini! Budak perempuan sekitar tujuh tahun membimbing seorang budak lelaki yang lebih muda darinya untuk melakukan hubungan seks! …. Generasi yang semakin PARAH… di manakah dia belajar aksi ini semua ??? …

Bila beberapa orang datang, mereka berpura-pura tidak ada apa-apa kejadian yang berlaku… LICIK sungguh budak perempuan ini..
sumber:
http://www.borakkosong.com/2011/10/panasbudak-permpuan-7-tahun-ajak-budak.html

35 Responses to “[ sangat sadis ] Budak perempuan 7 tahun Goda Budak Lelaki 5 Tahun Melakukan Seks [ full pics]”

  1. OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. ya allah…nape budak2 sekarang ni makin teruk perangai nya…takleh nak bayang kan macamana…

  3. mana sajalah adik jumpa story cenggini? heeeeeeee seram uuuu

  4. waaa! dasyatnye bebudak zaman sekarang!!😦

  5. Ni ke generasi muda sekarang ? Nauzubillah~

  6. Ni ke generasi muda sekarang ? Nauzubillah~

  7. Salam SR..Rasa nak gugur jantung ni.. budak2 sekarang.. dasyatnya.. bahayalah.. manalah dia belajar ni.. ish..

  8. isy dasatnya budak tu pompoan tu. ni namanya lelaki kena rogol..

  9. beberapa tahun yang lalu saya nampak jiran dihadapan rumah saya yang lebih kurang bgini usianya melakukan perkara yang sama dengan sepupunya….masing2 melucutkan seluar sedikit..Nauzubillah…

  10. beberapa tahun yang lalu saya nampak jiran dihadapan rumah saya yang lebih kurang bgini usianya melakukan perkara yang sama dengan sepupunya….masing2 melucutkan seluar sedikit..Nauzubillah…

  11. gatal sungguh budak sekarang ni…

  12. Budak kecik cara budak kecik…Budak besar buang anak merata2… Masyallah… zina xkira usia dah sekarang…

  13. astaghfirullahalahzim dunia2!😦

  14. kes ni kat mana?? aduuuiii…mesti dorang tengok tv..terikut-ikut dengan apa yang disiarkan..

  15. saya gemuk saya comel,terkejut kan..?

  16. eita,budak2 tu pasti selalu melihat orang dewasa melakukannya..

  17. Bidadari Syurga,banyak sumber kak..tq singgah komen.

  18. Azie Azman,memang sungguh dasat..

  19. Myra Si Gula-Gula Hati ❤,sangat membimbangkan..

  20. Faaein Talip Roy,belajar dari persekitaran faaein..budak2 memang cepat mengikut.

  21. Eera Shera,budak2 pompuan pun dah tahu byk benda..dunia akhir zaman mcm ni laa.

  22. anaMuslimah,sangat membimbangkan..ishh

  23. ikatankasihku,lebih daripada gatal dah tu..:)

  24. Nuraini An-Nisa,masalah yg cukup membimbangkan..

  25. Teratak Chipmunk,dunia yg penuh dengan noda dan dosa..

  26. Adylia Qarissa,mesti terikut2 dengan kelakuan orang dewasa..

  27. nieysa:),sangat teruk dan membimbngkan..

  28. cx's,begitu membimbangkan…cx

  29. terima kasih atas komen2 sahabat2 saya..

  30. ya Allah..ape nk jadi la zaman skang nih..silap hari bln budak2 lg pndai dr org dewasa…

  31. pergh gambar…..budak budak niiiii

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: