[ gambar ] Inilah kambing yang pandai melukis, satu-satunya di dunia

Trent sedang melukis

Trent kambing yang mempunyai bakat luarbiasa

Bersama pengaja Trent selepas melukis lukisan yang menarik
Inilah kambing yang pandai melukis..mungkin pertama di dunia. Nama kambing ini ialah Trent, melukis pelbagai lukisan sehingga menjadi daya penarik di zoo Houston, AS. Dan hasil lukisan kambing2 ini dijual kepada pengujung yang berminat.
sumber:
http://www.wwntoday.com/trent-goats-who-like-to-paint/3488

24 Responses to “[ gambar ] Inilah kambing yang pandai melukis, satu-satunya di dunia”

  1. bijak kambing ni bijak

  2. lepas ni jangan cakap bodoh macam kambing.sekarang dah terbukti kambing bijak.cuma bab mandi je tak boleh nak ekjas.

  3. kambing ni pnh msuk kls mlukis kot..hehe

  4. xleh jd ni…kambing lg terer melukis dr sy la ;P…

  5. SALAM,SUBHANALLAH ! TIDAKKAH ITU MENUNJUKKAN KEKUASAAN ALLAH !

  6. Tiba2 rasa nak makan kambing.. =)

  7. eh? kambing yg mana satu nama trent? ada 2 tu…

  8. wahh..first time tengokk..

  9. tulaa pasal… bila disuruh belajar melukis semua tak mau… sekarang, kambing lagi terror dari manusia…ehehhehehe

  10. wah.. pasti trent kaya raya.. ^^,

  11. takjub kejap tgk die,.hehe,.

  12. **::CIKNUURUL,hehe..hebat..:)

  13. Faaein Talip Roy,memang kaya raya..:)) artis hebat tuuu

  14. roslaini saad,hahahahhahaa..:)

  15. Nazura Naamsaya pun sama

  16. Adylia Qarissa,betul tu Dkna…semua Allah yg mengaturkannya

  17. cik pha,hehe..memang bijak..

  18. si para para,betul2..jgn kata lagi..:))

  19. single is better,hehehe..ya la kot..

  20. luahfikiran,memang semua Allah yang mengaturkanNya..

  21. Anitafasha,hehe..bestt tuu

  22. yana halim,kambing tu nama trent

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: