menyelam ke dasar hatimu..

daku memang pelaut yang biasa menyelam
tapi dalamnya hatimu tak dapat ku depa..
dalamnya..


24 Responses to “menyelam ke dasar hatimu..”

  1. nak selam dasar hati sape tu SR? heheeheheh :p

  2. Sungguh bermakna kata2 tu…

  3. lautan dlm kot hati dia tu.hehe

  4. mmg susah nk mnyelami hati seseorang 2.waima yg bertahun2 kenal pn terkadang keliru.🙂

  5. mmm besar maksudnye tu🙂

  6. salam. SR nie kdg2 mmg misteri sikit. hehe. kata2 yang menyentuh hati ^^

  7. asyik n3 rindu je….ha a…ini rindu pada siapa ni??!!…cer citer cer citer

  8. lautan dalam bule kurenang tapi tak sdampai ke dasar sebab memang dalam giladalam ati… uuuu tak bule ke kita kongsi?

  9. berapa dalam ye agaknya

  10. i'm so touched😉

  11. dalam hingga tak ada siapa yang mampu menyelaminya..

  12. Faaein Talip Roy,dalam…yg teramat..:))

  13. belogkiter,heheheh..:))

  14. cemomoi,hehe..betul2 dalam ni..:))

  15. aku budak klang,hehe..nama pun Sekamar Rindu..:))

  16. cikzsmile,:))) terima kasih..:)

  17. Nuraini An-Nisa',adalah sikit..:)

  18. Abg Stalker,:)) betul..:)

  19. cikebum,sangat susah..:)

  20. Bulan Syurga Firdaus,sangat besar ..sangat dalam sekali.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: