[ gambar ] Kejadian Pelik yang hanya ada di Vietnam

cita-cita nak jadi pelumba GP Pertama

terlalu minat pada kaler kuning

cover la sikit makcik ooi..

banjir yang bawa rezeki..

ronda2 di bandar naik kerbau..
gambar yg mana satu yg paling cantik sekali..??

32 Responses to “[ gambar ] Kejadian Pelik yang hanya ada di Vietnam”

  1. rezeki tu… haish… kita terfikir… time cenggini… cik U ada idak? haish….

  2. yang kaler kuning tu..cik Am terbayang2 je SR naik cmtu..hahaha

  3. gambar ke 3 tu tak boleh blah

  4. gambar first cool ….

  5. vote gambar yg atas sekali hihi

  6. pic no 2..anak dia yg kencing kan..mati2 igt pmpuan tuh

  7. loklaqnya mak dia kasi anak kencing maacm tu…keh3

  8. peminat kuning!hahahaha

  9. salam. aii, x malu ke kencing merata2. hehe

  10. Cantik betul colour kuning tu… hehehehe… cm iklan digi plak…

  11. Cantik betul colour kuning tu… hehehehe… cm iklan digi plak…

  12. Cantik betul colour kuning tu… hehehehe… cm iklan digi plak…

  13. Cantik betul colour kuning tu… hehehehe… cm iklan digi plak…

  14. Cantik betul colour kuning tu… hehehehe… cm iklan digi plak…

  15. Cantik betul colour kuning tu… hehehehe… cm iklan digi plak…

  16. Cantik betul colour kuning tu… hehehehe… cm iklan digi plak…

  17. Cantik betul colour kuning tu… hehehehe… cm iklan digi plak…

  18. Cantik betul colour kuning tu… hehehehe… cm iklan digi plak…

  19. Cantik betul colour kuning tu… hehehehe… cm iklan digi plak…

  20. Yang colour kuning tu menarik… macam iklan digi tu… huhuhu…

  21. ada wakil DIGI lah.."bersamamu…" hehehee.. =)

  22. Faaein Talip Roy,hehe..ada :))))

  23. Nuraini An-Nisa',hahaha..betul2..

  24. cikzsmile,memang tak malu..:))

  25. aimie amalina,hhhaa..betul tuuu..

  26. Mohamadazhan.com,hehe..memang tak patut..

  27. sweetsourlife,anak dia kencing..bukan mak dia..:))

  28. cik Kartun,hehe..mat rempit power tuuu..koner baring..

  29. Diyana Norman,memang cool..:))

  30. sugar2 kapas strawberry,tak boleh blsh dan sadis..

  31. amniey9i,hahahhaha..ishh

  32. Bidadari Syurga,terima kasih komen..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: