Mangsa Awek Gebu

KUALA LUMPUR: Melihatkan rupa cantik menawan, badan melentuk dan kulit gebu melepak, dia tanpa berfikir panjang menerima pelawaan cinta seorang wanita.

Lebih meyakinkan, wanita berusia 20-an itu mengaku masih anak dara dan baginya, itu ibarat pucuk dicita ulam mendatang.

Namun, kerana terlalu taksub dengan kesempurnaan fizikal seorang wanita, hidup Hashim Musthoda, 40, (bukan nama sebenar) umpama buruan kerana ‘anak dara’ itu rupa-rupanya isteri orang, malah memiliki seorang cahaya mata.

“Saya mengaku melakukan hubungan terlarang tetapi tidak menyangka dia yang mengaku anak dara rupa-rupanya isteri orang.

“Akibatnya, hingga ke hari ini hidup saya tidak keruan kerana sering diugut dan difitnah kononnya cuba menyimbah asid dan melarikan wanita itu, selain kerugian ribuan ringgit.

“Lebih memburukkan keadaan, dia mendakwa mengandung hasil hubungan dengan saya dan pada masa sama suaminya enggan bersemuka, namun mereka membuat laporan konon saya mengancam keselamatan keluarga itu, menyebabkan saya hidup umpama buruan,” kata Hashim.


sumber: http://www.hmetro.com.my/articles/Hidupbagaiburuan/Article/artikelMA

19 Responses to “Mangsa Awek Gebu”

  1. nak kesian ke, nk padankan muke dia..?

  2. ni la lelaki..nk yg cntik fizikal je..ish3..kan da kna.:)

  3. salah sendiri kan…sapa suh cari penyakit…

  4. tu la..terlajak perahu bole diundur…terlajak yg nih nk buat cmne erk?? berfikir seblm terkena…da kena sendri mau ingat…

  5. lelaki.. biar terkena baru beringat

  6. padan ngan muka dia…

  7. hadoi.. tu lah sebelum buat tu tak nak beringat.. ish2.. mohonlah jauhkan dari perkara2 cam ni..

  8. aiyooo. apa pon tak bolehh

  9. ain.,memang apa pun tak boleh..:)

  10. Anonymouslah kononnya.. [^^,]moga jadi pengajaran buat semua..

  11. Rai,tak baik ckp mcm tuu

  12. belogkiter,kalau x serik lagi tak tahu lah..

  13. deqla manjew,betul..apapun moga jadi pengajaran buat semua..

  14. eita,baru tau langit tinggi rendah..

  15. amniey91,moga jadi pengajaran..

  16. cantekk,moga jadi pengajaran buat semua..

  17. 50-50 kot..ntahlah moga dia ade peluang untuk kembali ke jln yg benar…,bukan best pun bergelumang dgn dosa..akhirnya ini yg dia dpt.. begini rupenya ''lazatnya sakit hati sbb buat dosa….baru dia taw..,jln keluar masih ada ryte…''pandanglah belakang….''

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: