Potret Nyata Kehidupan Seorang Pelacur Di Bomby India

pusat pelacuran di Bomby

penat selepas melayan pelanggan

menunggu pelanggan

selepas melayan pelanggan

pelanggan bersama ibu ayam ( baju merah)

pelanggan lelaki baru selesai puaskan nafsu
demi sesuap nasi, maruah digadai..
dengan bayaran 10 Rupee atau 60 sen ( wang Malaysia) lelaki hidung belang
dah mampu melanggan wanita tersebut..
sumber : http://www.borakkosong.com/2011/11/potret-nyata-kehidupan-pelacur-18.html

37 Responses to “Potret Nyata Kehidupan Seorang Pelacur Di Bomby India”

  1. semua cun-cun. terbaik !

  2. subhanallah…teruk sungguh culture hidup dorang..klu setakat "60sen" lbh baik jual maruku tepi jln..

  3. kemiskinan buat orang sanggup buat apa saja….sian kan..

  4. Kenapa pilih jalan tu? Jika di tanya ppuan2 itu apakah agaknya jawapan mereka? melihat kepada pelanggan yg menjijikkan itu, saya yakin mereka pun tidak mau berada dlm kelompok itu jika ada pilihan..

  5. errrrhaduiiii60sen?haduhhhpengsan melihat

  6. alamak ai..tu ke gupe pelacur sana?x berahi tgk le..mke pelanggan pun cm perompak padang pasir je.kesian jgk la kt depa ni.kdg2 yg melacur tu pun bkn la rela..tp rela paksa,nk tanggung family ke kn.hm..kerajaan diorg x nk bantu rakyat..

  7. kesian ada, meluat pun ada…. hmmm macam2

  8. eeeiii…tmpt kotor pun bole lyn gak ke?? ish..rasanya x berbaloi 60sen tuh…huhuhu

  9. kuasa perut…..bila perut lapar apa pun boleh terjadi…..

  10. Ya Allah…x sangka masyarakat di sana menjalankan bidang pelacuran mereka mcm kerjaya tetap…haiwan pun x mcm itu…inikan pula manusia yg dikurniakan akal dan fitrah malu…subhanaAllah…..jauhkanlah Malaysia dari itu semua…satu pendedahan yg membuka mata kita sendiri betapa syukurnya hidup dimuka bumi MAlaysia…aminnnnn

  11. ish.. macam tak ada halangan aje dari pihak berkuasa..

  12. demi sesuap makan… manusia hilang maruah

  13. Bulan Syurga Firdaus,nape tu..?

  14. cemomoi,nak buat mcm mana??

  15. Cinta Hatiku,kadang2 kesempitan hidup berlaku mcm ni..

  16. Anonymous lah kononnya,halang pun..tetap ada juga..

  17. belogkiter,kalau jual mahal nanti tak laku..

  18. With Julia,tempat orang kesusahan sangat terserlah..demi kelangsungan hidup..terpaksa buat kerja keji ini.

  19. aku budak klang,kuasa perut kadang2 memang kejam..

  20. deqla manjew,pada kita memang rasa mcm kotor..di tempat dia orang tu ok..

  21. Bidadari Syurga,tanpa kata..ke?

  22. Gen2Merah,hehe.meluat..??

  23. Abg Stalker.hahaha ishh tak baik kata muka langgan mcm perompak padang pasir..ish.

  24. naziyatul fatihah,terkejut ke.?

  25. aimie amalina,murah kan..??

  26. hani@debumelukut,kak…kesempitan hidup dan mungkin tulah cara mudah nak dapatkan duit..

  27. eita,kesian…sungguh..

  28. ieja amieja,kita tak mengalami pasti sukar nak menyelaminya..

  29. wanie wonek,memang cun2..

  30. sugar2 kapas strawberry.memang kesian..

  31. ~~;-P no komen(hidung lelaki tu itam la..xbelang pun…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: