[ gambar ] Lelaki Ini Dipukul Dan Dibakar Oleh Orang Ramai Kerana Merogol Ibu Kandung




Sungguh sedih melihat gambar-gambar di atas, seorang lelaki dipukul dengan teruk, kemudian diikat dan diheret di atas jalan raya. Tidak lama kemudian dia dibakar di kawasan awam. Kesalahan lelaki itu adalah merogol ibu kandungnya sendiri
sumber:
klik sini

30 Responses to “[ gambar ] Lelaki Ini Dipukul Dan Dibakar Oleh Orang Ramai Kerana Merogol Ibu Kandung”

  1. ish2…xperlu la buat mcm tu..ngara kan ad undang2..biar undang2 yg bg hukuman…:)..SR, lame xdgr cite..hihi..:D

  2. bukan kat m'sia kan?

  3. haduhhh, mcm2 la dunia skrg nih

  4. subhanaAllah! sampai mcm tu skali hukuman kat sana yer…ish gerun…kalo cam ni la, mesti yg lain tgk takot nk wat kejahatan kan…

  5. macam mana dengan undang2 negara mereka???

  6. Huk3,pening tengokk ;(teruk betul rogol mak sendiri !

  7. macam2 dunia sekarang ni…semakin bodoh dan kejam perbuatan manusia

  8. wah…betul2 kenaa abis nie…

  9. kesalahan dia memang sangat berat. tapi tak rase ke orang yang menghukum dia pun punya hati yang mungkin sama level je dengan dia. kejam kot aibkan sampai macam ni sekali.

  10. assalamualaikum…mereka yg mengadili sendiri bukannya nak ikut undang2 kn…:)

  11. macam2 hal sekarang ni kan…..susah nak kata..

  12. Yayan,memang kesalahan yang tak dapat dimaafkan lagi..

  13. eita,dunia di akhir zaman..

  14. maszull,walaikummusalam..betul tu puan..undang sendiri memang tak wajar

  15. AwieKashi,sungguh sadis..

  16. Stairway to heaven,sungguh menyedihkan..

  17. CikGu Ma,sungguh seram..

  18. aku budak klang,sungguh pelik2 dunia akhir zaman ni.

  19. ahsfantasy24,sungguh teruk..dan sadis..

  20. Adylia Qarissa,di sana undang2 rimba saja

  21. deqla manjew,memamng gerun..

  22. CintaZulaikha,sungguh menyedihkan..

  23. cik Kartun,bukan di malaysia..tapi di afrika

  24. amniey91,ada undang2 pun..ramai yg marah atas perbuatan tersebut..sr sibuk sikit

  25. Kejam untuk dia coz rogol ibu sendiri dan kejam bagi masyarakat coz menghukum orang lain ditangan sendiri…Sama2 kejam…

  26. Nuraini An-Nisa',memang sama2 kejam..sungguh sadis sekali..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: