Salah Satu Bukti Kasih Sayang Ibu Pada Si Anak..

Kasih ibu kepada anak..kita boleh saksikan gambar diatas ini…

walaupun sibuk memangku anaknya yang sedang tidur tetapi

tangan sebelah dijadikan bantal untuk anaknya yang sedang

tidur di hadapan..tidak berbahagi kasih sayang..kalau boleh kedua-duanya hendak di pangku

22 Responses to “Salah Satu Bukti Kasih Sayang Ibu Pada Si Anak..”

  1. kasih syg ibu tak bertepi :)p/s : huhu slamat bertunang? sah x bace abis😀

  2. kasih seorang ibu saje yg ikhlas, murni & sejati. sampai bila pun tak ada sape yg mampu menandinginya. kan? ^_^

  3. rindu ngn mak di Kl..

  4. Salam…emak mana xsayang anak…anak je mungkin xsayangkan emak macammana emak sayang mereka… huhhh…

  5. Inilah naluri seorang ibu… biarlah diri susah, janji anak-anak selesa…

  6. tak dinafikan kasih ibu berkorban nyawa…kalau nyawa pun dia sanggup korban agak2 setakat nak menongkat tangan tu perkara kecik je bagi ibu….emak org terbaik pernah kita dpt

  7. aku budak klang,sangat betul., ibu mana yg tak sayangkan anak..kasih sayang ibu adalah segala2nya..

  8. Nida,betul tu….kak nida

  9. Nuraini An-Nisa',perasaan kasih sayang seorang ibu sungguh mendalam..

  10. CintaZulaikha,balik la kl..:)

  11. k.h.a.l.i.l.a,terima kasih..

  12. ♥AQiL KaMaRuDiN♥,betul..walaupun diganti dengan segala isi bumi ni pun, jasa2 ibu pada anak tak mungkin dapat dibalas.

  13. cik Kartun,tahu..:))

  14. anaMuslimah,me too..:)

  15. Terharuuuuuuu. Sobs.

  16. kasih sayang yang tidak berbelah bahagi..

  17. Faaein Talip Roy,betul tu faaein…kasih ibu tiada galang gantinya..

  18. KaK LimAh Si SupiR,me too/

  19. saya afi,terima kasih komen..:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: