Inilah Lelaki Yang Menganggap Buaya Seperti Anak Sendiri, Setiap Hari Memeluk Buayanya..



Dengan rahang yang kuat, gigi yang besar runcing, reptilia yang satu ini sangat terkenal dengan reputasi buruknya. Namun dapatkah anda membayangkan berenang dengan seekor buaya seberat 120 kilogram?, tentu anda tidak akan berani bukan…sialp2 hari bulan jadi arwah laa kan..

Namun fakta di atas rupanya tidak berlaku bagi Nelson, seekor buaya sepanjang 3 meter, dimana buaya ini amat menyukai usapan lembut di dagunya saat ia berenang di kolam bersama Nelson.

Menurut Nelson buaya yang berusia 17 tahun ini adalah seekor buaya yang lembut dan sejauh ini ia tidak pernah menggigit orang yang berenag dengannya.

“Anda dapat medekati dengan buaya kerana sifat lembut mereka.Bahkan buaya juga membiarkan anda menggosok bahagian bawah dagunya” jelas Parker yang juga mengganggap buaya ini seperti anak manjanya..

sumber:

Adelaidenow.com.au

12 Responses to “Inilah Lelaki Yang Menganggap Buaya Seperti Anak Sendiri, Setiap Hari Memeluk Buayanya..”

  1. uhh…siyes la…bez ni ..

  2. bapak ar….!ini betul2 awesome nak mampus…

  3. hu3..penyayang jgk buaya ni..tp seyes cuak jgk mne tau tetibe buaya ni ngaaap!!!hu3

  4. uishhh, berani btol lah lelaki nih. saya nih bela ikan pon geli2 nak pegng, ni kan plak buaya..huhu

  5. errr… ngeri kot… hihihi… * macam-macam kan…. ~🙂

  6. SALAM,MENARIK KALAU ADA DALAM BENTUK VIDEO.

  7. addoooiiiii x bahaye ke huhuhu

  8. salam kenal dari saya,,sukses yahh dengan postingan nya

  9. lelaki tu hensem..hehehehe.jangan one day buaya tu mkn dia sudah

  10. a'salam.. rasa-rasanyalah, suratkhabar metro pun ade jugak tulis pasal citer ni… ni silap hari bulan kalau kena baham dek buaya tu, dia pulak jadi mangsanya nanti…

  11. Salam…Maybe dia dah bela buaya nie dari kecik…Tu jadi camtu… Saya pernah diberitahu kawan saya, boleh bela haiwan nie tapi kita xboleh makan daging nnt dy makan kita… wallahua'lam…

  12. x gerun ke pelok buaya tu? kan badan menggerutu…hihi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: