[ gambar ] Inilah Lelaki Yang Berkahwin Dengan Patung..










dunia semakin pelik……mcm dah tak ada perempuan dalam dunia ni…ishhhh

9 Responses to “[ gambar ] Inilah Lelaki Yang Berkahwin Dengan Patung..”

  1. pelik..memang pelik…

  2. Ya Allah. Masha Allah. lelaki ni mungkin kurang siuman. mungkin putus cinta atau frust sebab cinta sampaikan patung dan manusia pun sama je bagi dia. saya rasa lelaki ni ada masalah mental. mungkin dia pernah alami tekanan hidup yg melampau.manusia zaman sekarang, pelik2 je. hari tu manusia kahwin dengan anjing, ular dan yg ni patung pula. apa yg dah terjadi pada manusia dalam dunia ni? ya Allah..

  3. ni jns manusia yg takot dikecewakan..sb tuh gi amik insentif lain..kawen ngn patung

  4. kepelikkan apakah yang dia miliki

  5. nak kata xlaku..ok je..xdela xhensem ek

  6. macam-macam hal…macam-macam perangai…..makin tak faham sikap segelintir manusia yang mempunyai akal fikran yang dianugerah olehNya mjadi sedemikian rupa……dunia dunia….dunia akhir zaman tiada yang pelik lagi dah…semuanya x mustahil kini….Subahanallah…..

  7. kecewa dengan perempuan kot…takut nak bercinta dengan perempuan, patung pun jadilah… huhu…

  8. ~~Aduyai…patung pun ader suami..kesian ''kita kat sini…huhu….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: