[ gambar ] Inilah Blogger Perempuan Yang Misinya Mahu Mencium 100 Orang Pemuda.


Perempuan ini bernama Yang Ya-ching, Seorang blogger dari Taiwan memiliki misi untuk mencium 100 pemuda tak dikenalinya di Paris. Dia berumur 27 tahun dan sedang belajar di Paris. Dia berhasrat untuk meniggalkan sesuatu yang paling indah bagi menunjukkan yang dia pernah berada di kota ini. Dia memulakan misinya dengan mencium salah seorang pekerja advertising yang sedang memasang billboard di kota Paris. Tindakannya ini menimbulkan kontroversi sendiri di blog pribadinya.

Menurut Taipei Times, para lelaki Taiwan agak cemburu dan menyesalkan kenapa misi ini dilakukan di Paris bukannya di Taiwan sendiri dan ada juga yang mengatakan misi ini hanyalah salah satu alasan untuk dapat mencium pemuda tampan di Paris.Setelah misi ini tercapai, Yang berniat untuk menuliskan buku tentang penglamannya.


sumber: Klik Sini
p/s: Jenis tak senonoh punya blogger…!

24 Responses to “[ gambar ] Inilah Blogger Perempuan Yang Misinya Mahu Mencium 100 Orang Pemuda.”

  1. haishh..mcm2 la…nk glemer ke tuk puaskan nafsu semata nih??

  2. aku pulak nak jugak la buat mcm tu tapi bukan cium….ehmmmm…minta 100 org pemuda bagi 1000 hengget kat aku ..ok tak??? itu pun kat kawasan klang aje…kalau berjaya nanti aku g kawasan lain plak…

  3. macam-macam perangai..!!!

  4. hahaaaa… orang macam ni pun ade?? rosak.. rosak… +_+

  5. assalamualaikum sekamar rindu…mcm ni pun ada ek…:)

  6. dia nak wat rekod~ ^_^

  7. tu la.. rasanya mcm nk glemer je.. nk enterframe kot.. ish3..

  8. nasib baek misi mencium aje..kalo misi bunuh macam cite sanggul beracun tu? naya..hehehe

  9. dah macam citer erra je….bunuh suami 100 orang…macam2 hal..

  10. pilih yang hensem2 lak tu nak cium..saje je amik kesempatan.hahaha

  11. mcm2 perangai manusia skrg huuhuhuhuhuhu =(

  12. sdOpTeRa LiTUrA,memang perangai manusia yg pelik2 skrg ni..

  13. Edy Fee,tu la tu…..pilih yg hansem2 lak..

  14. eita,lebih kurang la..:)

  15. Mizz ErMa,nak cari nama dengan cara tak bermoral…

  16. Lilyy,saja je nak enterframe tuuu.

  17. affa,rekod yg tak baik..tak senonoh..

  18. maszull,walikummusalam….ada juga mama..

  19. Cahaya Qaseh,sungguh rosak..

  20. Semanis Rindu,memang mcm2 perangai…

  21. aku budak klang,hehe..sangat okey..hehehe…

  22. deqla manjew,memang mcm2..

  23. NAsib baik bukan orang kita,kalao x wat malu je… huhu…

  24. Nuraini An-Nisa',BETUL..KALAU orang kita yg buat mcm tu, nk cari nahas namanya..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: