[ gambar pasangan burung paling romantis] Yang Membuat Jutaan Rakyat AS Dan Eropah Menitiskan Air Mata

Seekor burung betina terkapar di pelantaran dengan keadaan tubuh yang parah.

Pasangan jantannya membawakan makanan kepada burung betina dengan kasih sayang

Burung jantan sedang memberi makan kepadanya, tak lama kemudian burung betina itu mati terkulai. Burung jantan merasa terkejut dan cuba mengangkatnya

Burung jantan akhirnya menyedari bahawa pasangan yang dicintainya telah mati. Ia kemudian “menangis” di hadapan kekasihnya yang telah mati kaku.

Sambil berdiri di samping tubuh kekasihnya sambil “berteriak” dengan suara yang sangat menyedihkan seolah-olah meratapi kematian kekasihnya.

Akhirnya ia menyedari bahawa pasangan yang dicintainya telah meninggalkannya dan tak akan boleh hidup kembali bersamanya. Ia berdiri disamping tubuhnya dengan sedih dan duka yang mendalam.(perhatikan wajahnya)
Gambar pasangan burung ini dikhabarkan diambil di suatu tempat di wilayah Republik Ukraine, ketika burung jantan tersebut sedang berusaha menyelamatkan pasangan betinanya.Jutaan orang di Amerika dan Eropah menitiskan air mata setelah menyaksikan gambar-gambar ini.
bagaimanakah kamu selepas ini wahai sayangku..?
apakah kicauan mu semerdu dulu?
saat terbang di angkasa raya..

bagaimanakah kamu melalui hidup ini..?
dulu terbang bersama bergembira
bermula subuh, melihat mentari naik dan turun
gembira bercanda di langit biru
terbang bersama bersama rindu..

semua berdua….kini kamu telah keseorangan..

40 Responses to “[ gambar pasangan burung paling romantis] Yang Membuat Jutaan Rakyat AS Dan Eropah Menitiskan Air Mata”

  1. binatang yg x berakal pun da kasih syg mcm tu… tp mnusia… hem….

  2. sedih cter dye. :(salam kenal

  3. sedih tacing jappp..hukhuk

  4. Kekasihku…pemergianmu ditangisi jutaan umat manusiaapa lagi jasad aku yg terbang sendirian kinimenerawang diangkasa tinggisendirian tanpa kau di sisi

  5. Ya Allah… sedih sangat.Binatang pun punya perasaan.. teringat kisah di China apabila anak kecil yang dilanggar tidak dihiraukan oleh mereka yang memerhati dan melalui di kawasan itu..:(

  6. haiwan pun ada perasaan…. manusia?? ada anak pun dibuang merata2.. manusia akhir zaman..

  7. romantik samp ke mati..itulah kesetiaan

  8. like 100x!binatang pun ada sifat sayang menyayangi..kite???

  9. salammemang menyedihkan.. sampai saya juga menitiskan air mata…

  10. haiwan pun tahu mana baik mana buruk…..manusia????

  11. sedih laa..binatang pon tau erti menyayangi kan..ni kan plak manusia..tp sejauh mana manusia nih faham akan erti kasih syang..hanya manusia itu yg tahu..

  12. sygny dye kt bini dye..nak suami mcm tuuu jgk, yg syg sgt2 kt kaklimah😛

  13. .:AchiiK,binatang pun tahu kasih sayang..kan?

  14. akuamir,memang agak sedih..

  15. Gadis Pink,sungguh memilukan..

  16. qurratun 'ain,sangt menyentuh perasaan.

  17. ahmoi_chanteq,kesedihan yg sangat menyentuh rasa

  18. noyin,memang sedih..

  19. noyin,memang sedih..

  20. Bulan Syurga Firdaus,kenapa tu..?

  21. Kakzakie,sungguh tersentuh rasa..kak..

  22. assalamualaikum..kak Nida,memang sedih sangat..Ya Allah… sedih sangat.

  23. QmaRidh,haiwan pun ada perasaan juga.

  24. Edy Fee,sungguh romantis..

  25. ♥Leily|Ummi Alya Husna♥,terima kasih banyak..:) manusia lak sampai hati sanggup buang anak..

  26. aku budak klang,memang sedih..

  27. zainab_baniaz,sampai menitiskan air mata.? terharu..nya

  28. akubest501,betul tu…haiwan pun ada perasaaan

  29. CintaZulaikha,memang sedih kak..

  30. cik Kartun,sungguh mengharukan..

  31. KaK LimAh Si SupiR,memang sayang..tu burung jantan meraung tatkala pasangannya mati

  32. terima kasih banyak..atas komen2 kalian…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: