[ gambar ] Seorang Kakak Melayani Dan Bergurau Senda Dengan Adiknya Yang Cacat…

Seorang kakak melayani adiknya yang cacat anggota…kasih sayang pada adik tidak berubah..kekal selamanya wp adiknya cacat..

47 Responses to “[ gambar ] Seorang Kakak Melayani Dan Bergurau Senda Dengan Adiknya Yang Cacat…”

  1. kasih sayang adik beradik….

  2. moga kasih syg mereka kekal hingga ke akhir hayat..

  3. Ya Allah.. tersentuh tgk gambar ni.. pandai mereka bergurau..

  4. comelnya..kesian tengok..syukur sebab lengkap anggota badan..

  5. Betapa bahagianya mereka😉

  6. bagus betul abg dia..terharu !

  7. Salam dik, apa khabar? moga dirahmati Allah sentiasa.. terharunya tengok pic tu… bergenang airmata mengenangkan sucinya hati sikecil, tiada diskriminasi… kasih setulus hati

  8. Salam dik, apa khabar? moga dirahmati Allah sentiasa.. terharunya tengok pic tu… bergenang airmata mengenangkan sucinya hati sikecil, tiada diskriminasi… kasih setulus hati

  9. kedua2nya kiut…:)

  10. subhanallah…. selalu bersyukur atas nikmat :)Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it –> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

  11. ya allah. kalau laa semua manusia ada sifat macam ni. :')

  12. assalamualaikum sekamar rindu….kesian die kan walaupun cacat tapi masih dpt bermain ngan kakaknya itu…terharu rasa hati mama bila melihatnya…izinkan mama share yer…:)

  13. betul tu, kasih sayang dan ikatan kekeluargaan tak dapat dipisahkan…baik kakaknya

  14. Terharu sangat kakak melihatnya SR…

  15. bagus kakak dia..harap2 smpi besar die bleh lyn adik die mcm ni

  16. rsnya penah tgk video kanak-kanak ni dulu🙂

  17. sedih citer niee..

  18. adik dia comel!semoga kasih seorang kakak terhadap adiknya tak akan pernah luntur..

  19. alahai…..mesranya kedua bradik ini…terharu dan tersentuh rasa hati….walaupun begitu keadaannya namun ikatan silaturrahim yang ditunjukkan amat menyentuh hati….kasih sayang seorang kakak pada adik dan kasih sayang adik kepada kakaknya…..moga mereka kekal berbahagia hingga akhirnya…

  20. ni baru di namakan kasih sayang…takde perbezaan apa2 pun

  21. aku budak klang,SUNGGUH terharu rasanya…:)

  22. KuNanGKuNanG,moga2 begitulh kak…

  23. Amyra,memang agak menyedihkan..

  24. IntaNBerliaN,memang agak terharu bila melihat gambar tersebut..

  25. nasha sanza,kita yang lengkap anggota badan seharusnya bersyukur..

  26. Myra Jay,betul..terpancar keceriaan mereka berdua…sungguh terharu

  27. sugar2 kapas strawberry,sungguh terharu…

  28. deqla manjew,kasih sayang kakak kepada adik…

  29. kak mairaterima kasih pada kak yg sudi singgah komen di sini../

  30. Daddylicious,so cute….:)

  31. konde,ya kita perlu bersyukur di atas segala nikmat yg dikurniakan Allah swt..

  32. miss-nabil,manusia kadang2 kejam..hilang pertimbangan..hilang rasa kasih dan sayang..dan yg paling sedih ada yg malu nak bersama ahli keluarga yg cacat…patut ke?

  33. mama maszull,walaikummusalam..sungguh kesian juga lihat pic tu mama..moga ada sedikit pengajaran yg dapat dipelajari..InsyaAllah melalui entri ni/../

  34. Yatie Awang,memang tak dapat dipisahkan..hanya maut saja yg mampu memisahkan mereka..

  35. Kakzakie,saya pun rasa mcm tu juga kak..

  36. ShahzCudin,kasih sayang kakak pada adiknya sampai bila2..

  37. Rina AVAIL a.k.a Cik Betty,ya..??

  38. cuterosse,sungguh sedih dan sungguh terharu sekali..

  39. Faarihin,memang tak pernah pudar rasa kasih dan sayang seorang kakak pada adiknya..

  40. Semanis Rindu,kemesraan mereka berdia tu membuat ramai yg rasa sungguh terharu…

  41. terima kasih atas semua komen2 rakan saya..

  42. ~~~shuweeeeeeeeet banget!!!!…

  43. sangat terharu tgok gelagat dua beradik ni…tentu ibu diorg sgt bangga…

  44. comey nyer dua-dua =))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: