Isteri bersuami dua tidur sekatil sehingga suami seorang lagi boleh saksikan siaran langsung isterinya berhubungan seks

berita2.com (Ponorogo, Jawa Timur): Entah jenis setan apa yang merasuki fikiran Umi Khasanah (44), wanita bertubuh subur, memilih untuk bersuami dua. Meskipun memiliki suami yang sah, wanita pencari barang-barang lama itu nekad menikah lagi dengan, Hadi (47), seorang staf puskesmas, walaupun hanya menikah di bawah tangan. Yang dapat membuat orang kampung geleng-geleng kepala, mereka bertiga tinggal dalam satu rumah. Saiful (44), suami Umi Khasanah pun rela dan ikhlas isterinya disetubuhi oleh lelaki lain.

Bahkan, yang membuat detik jantung menjadi laju, mereka bertiga tidur dalam satu katil. Hingga, Saiful pun melihat siaran langsung saat isterinya berhubungan seks dengan lelaki lain. Warga desa yang sudah habis kesabarannya pun, segera melakukan penangkapan. Hingga kes ini ditangani pihak polis.

Hadi, Khamis (15/12/2011) mengatakan, dirinya mulai tinggal dirumah pasangan Umi dan Saiful semenjak dua tahun yang lalu. Saat itu, dirinya diusir oleh keluarganya, kerana tertangkap basah melakukan perbuatan tak selayaknya dengan wanita lain. Dirumah yang terletak di desa Madusari kecamatan Sambit itu, benih-benih cinta itu akhirnya tumbuh. “Kerana tiap hari ketemu,” katanya.

Salah satu staf Puskesmas itu juga mengatakan, dirinya sempat mengungkapkan perasaannya pada Umi. Bak gayung bersambut, Umipun menerima cinta terlarang itu. Bahkan, Saiful akhirnya mensetujui hubungan terlarang itu dengan alasan sudah tak mampu lagi memenuhi hasrat istrinya. “Akhirnya kami menikah secara siri,” lanjutnya.
Yani, salah satu warga mengatakan, warga desa sudah tak mampu lagi menahan amarah dengan apa yang dilakukan ketiga orang itu. Yang dinilai telah melakukan hubungan terlarang. Hingga, warga melakukan penangkapan dan menyerahkan sepeuhnya pada polis. “Kalau dibiarkan akan merosak situasi desa sini. Jelas ini merupakan contoh yang tidak baik. Biar ditangani polis saja,” katanya.

sumber:

http://www.borakkosong.com/2011/12/gilaisteri-bersuami-dua-tidur-seranjang.html

26 Responses to “Isteri bersuami dua tidur sekatil sehingga suami seorang lagi boleh saksikan siaran langsung isterinya berhubungan seks”

  1. setan,setan..apa la nk jadi.

  2. dunia akhir zaman . seteruk-teruk malaysia seperti yg sering dicemuh-cemuh indonesia , tak pernah lagi terjadi kes macam ni kat malaysia. syukur…

  3. rosak..rosak..dunia dah akir zaman..

  4. ap dh jadi pada dunia..??

  5. =.='' ape niiiiiiiiiiiiiiiii.

  6. assalamualaikum sekamar rindu…manusia dah jadi mcm binatang skg ni kan….mcm ni pun masih boleh dilakukan dimanakah sifat malu yg ada pd manusia ni….:(

  7. walaikummusalam wbt.. mama maszull,bukan mcm lagi mama..memang dah binatang tanpa rasa segan dan silu..

  8. Cik Yuyu,sungguh terkedu dibuatnya..pelik

  9. 3no gr33ny,tak tahu nak kata apa///

  10. eita,memang rosak moral..

  11. WHYJ,memang sangat teruk ..jenis tak tahu malu langsung…

  12. Abg Stalker,jenis tak tahu malu..

  13. cx's,sangat mengejutkan cx..

  14. nauzubillah min zalik…

  15. muntah!!!!!!!!!!!

  16. astagfirullahalazim….pompuan kawen dua??!! undang2 mana dye ikot nih??

  17. iyan shazlind,sangat memalukan.!

  18. Stairway to heaven,memang tak senonoh..

  19. Semanis Rindu,memang tak tahu dosa pahala..

  20. deqla manjew,undang2 sendiri ..ikut hawa nafsu saja puan deqla.

  21. Za,sungguh meloyakan..

  22. miss fiza,memang sungguh menyedihkan..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: