[ gambar ] Gara-Gara Terlalu Sayangkan Isteri, Suami Tidak Sanggup Kuburkan Mayat Isteri Dan Letak Mayat Isteri Di Meja Kaca Ruang Tamu

Si suami, Jeff Green, 32 tahun, seorang warga Amerika yg tinggal di Arizona Jeff menderita kerana isterinya meninggal dan membuat si suami seperti gila. Untuk mengatasi penderitaannya, Jeff lakukan sesuatu yg sungguh di luar kebiasaan. Lucy, demikian nama isterinya yg meninggal kerana menghidap penyakit jantung yg membuatnya meninggal di usia 29. Kalimat terakhirnya,

“Kita akan bertemu lagi di syurga”. Tapi kalimat itu tidak cukup menyakinkan Jeff.

Detik detik terakhir mayat isterinya dikuburkan, Jeff memutuskan yang dia tidak boleh membiarkan Lucy pergi begitu saja. Atas izin pentadbiran AS, Jeff dibenarkan membawa mayat isteri nya ke rumah. Kerana Lucy semasa hidupnya suka humor, Jeff berfikir pasti isteri nya tidak keberatan jika di jadikan meja kopi. Jeff lalu memesan meja kaca khusus yg boleh menghentikan proses pembusukan. Harga meja itu US$ 6000.

42 Responses to “[ gambar ] Gara-Gara Terlalu Sayangkan Isteri, Suami Tidak Sanggup Kuburkan Mayat Isteri Dan Letak Mayat Isteri Di Meja Kaca Ruang Tamu”

  1. Ya Allah seksanya..sudahlah mati , menjadi tontonan orang pulak. haishh. malang betul perempuan tu jadi isteri dia.

  2. isk2…ada jgak org cmtu…ksian is3 dia tu..

  3. syg betol dye pd wife dye ye

  4. alamak aiii…agak2 lah kot yepun sweet couple:)

  5. tak teringin nak duduk kat sofa tu…tak lalu nak minum kopi..hihi..

  6. err.. tatau nk komen…mcm ni pon ade ye

  7. hai,kesian bini dia..dah mati pun tak hidup senang..hehhe…

  8. keja giler eks.. apa xreput ke lama2… takut mama nak tgk… aduhai.. keja luar azali nih..

  9. uish..tp kalau at the end laki dia jumpa ppuan lain?

  10. x seram ke sape2 yg dtg umah dye tu? buatnya roh bini dye berkeliaran..ish2

  11. sampai macam tu sekali..ad0i

  12. assalamualaikum SR…terlampau sayang kat isteri sanggupdiebuat mcm ni kan x takut ker…hehehehe…mcm ni pun ada skg ni…:)

  13. singgah blog sekamar rindu..tq folo me….me also folo ur blog…byk info blog ni.. =))

  14. salam… astagfirullah al' azim…terkejut betul!

  15. ish seram aih..ada mayat dalam rumah

  16. ~~aduyai…dah jadi mayat pun suami masih syg…jelesnya aku…huhuhuhu

  17. sampai cam tu sayang dia terhadap isteri dia….isk2!!!

  18. tu kejam! bukannya sayang..

  19. nasha sanza,terasa mcm kejam kan.?

  20. WHYJ,sungguh menyeksakan..sampai hati suami buat mcm tu..

  21. aza,ada..terlebih sayang..

  22. KaK LimAh Si SupiR,terlebih sayang..yg sungguh pelik sekali..

  23. Bidadari Syurga,terkejut ke..????

  24. bannie,tak sempat nak agak..:)

  25. YAYA AZURA,hehee..takut..:))))))

  26. miss fiza,awak sampai terkedu..:??

  27. mama maman,memang keje gila…sungguh gila.

  28. SURIA AMANDA,tak tahu la.

  29. deqla manjew,dia memang tak ada rasa seram…

  30. sharamli,memang teruk kan sha kan??

  31. wa;aikummusalam..maszull,memang terlampau sayang…agak2 la kalau sayang pun..

  32. lady butterfly,terima kasih singgah blog saya….

  33. zainab_baniaz,saya pun terkejut

  34. Adlina Husaini,sangat seram…

  35. Stairway to heaven,kepelikan yg sungguh membingungkan..

  36. si para para,memag sungguh kesian..

  37. eMMe,berlebih2 sayang pun tak elok juga.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: