[ gambar ] Gaya Rambut Yang Paling Cantik Di AS..

Inilah gaya rambut yang mendapat pengiktirafan sebagai gaya rambut yg paling cantik di AS…. hebat..hebat….ada yg nak try cuba buat mcm wanita ni..??

37 Responses to “[ gambar ] Gaya Rambut Yang Paling Cantik Di AS..”

  1. Pendahuluan…. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!Isi… HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!Penutup… HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!P/S Rasanya sang kutu-kutuanpun angkat tangan menyerah kalah kalau ugut nak campak kat rambut ppuan tu… sesat memanjang!

  2. aiyakkkk..xnmpk mate😛

  3. hihihi…kelakar… xtau la saya tang mana yang nampak cantik..

  4. hihihi…kelakar… xtau la saya tang mana yang nampak cantik..

  5. hihihi…kelakar… xtau la saya tang mana yang nampak cantik..

  6. heheheh… nak pakai helmet cane tu…

  7. hahaha…kutu badak pun pengsan duk lama2 kat dalam semak tuh…

  8. assalamualaikum SR…hahahaha fuyooooo dahsyatnya pada siapa yg berani bolehla ikut style ni yer…:)

  9. kutu tak dpt cari jalan pulang kalau termasuk ke hutan rambut camni

  10. haha..boley wat pokok krismas da tu..tinggal letak loceng je…:)

  11. pergh…apa jnis binatang klu msuk tu mmg sesat la xkuar2.hahahahaha

  12. guurrlppp…kalo gini gamaknye..hamba mahu jd org yang paling tak cantik saja la..huhu

  13. Tak boleh tahan.Gelak sorang2 tengok rambut ni.

  14. rambut cmni x pyh pakai helmet kalau naik motor.kompem selamat.hahhaha

  15. confirm kalu lipas masuk pun boleh sesat nie…hahahaha

  16. mak aih. ini macam pun ada. haha.

  17. fuyoo…ni br btol2 afro..!!hahahah

  18. hahahahahahahaha…x berat ke dye bawak tu? sgala mcm jenis kutu kot bertendang lam rmbt dye tu!!

  19. salam…kalau nak jawapan daripada wanita yg bukan sepertinya… tanya lah saya, dan jawab saya (tidak akan pernah) ni kalau kutuk melekat kat kepala habis menjadi sarang kutuklah namanya…

  20. zainab_baniaz,hehehhee..suka komen kamu ni..:)

  21. deqla manjew,heheh tak tahu la berat ke tak nya puan..

  22. aqmahoocyunkqamo,memang klasssss gitu…:))

  23. ezzu,hehehhee..cian kat lipas tuuu.:)

  24. Abg Stalker,polis pun pening nak saman mcm mana….sebab helmet saiz kepala dia tak ada dijual dipasaran.:)

  25. CETUSAN SEIKHLAS RASA,hehehe..

  26. KaK LimAh Si SupiR,tu la tu..sampai menutup mata….hhehe

  27. Zurae,hehehe..memang agak lucu sikit…tang rambut dia laaa..zurae.

  28. Cik Fantha Lalala,memang susah nak pakai helmet..tak ada saiz!

  29. [PCL,hehehe..sesat 7 hari tujuh malam baru boleh keluar..hehehe

  30. maszull,walaikummusalam…mama maszull,memang dasat sikit ni mama..

  31. iyan shazlind,kutu pun lemas minta nyawa…hehe

  32. amniey91,hehehe..pokok krismas?? hahaa

  33. aReLaN,hehehe..memang dah…

  34. Scarlett O'Hara,hehehhe..saya pun gelak juga..hehe

  35. terima kasih atas komen2 para sahabat…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: