[ gambar ] Sewa "Kotak Ciuman" Untuk Bercium Di China

Di taman selalu ramai pasangan yang mencari tempat tersembunyi untuk berciuman dengan pasangan tetapi tidak di sebuah taman di China kerana seorang remaja yang berusia 13 telah membuat sebuah kotak khusus untuk mereka yang ingin berciuman dengan pasangan tanpa ada rasa malu dilihat orang.

Idea ini datang kerana banyak anak-anak muda yang masih malu berciuman di depan orang ramai. Untuk mereka yang ingin menggunakan Kotak Ciuman tersebut dikenakan bayaran sebanyak 2 yuan selama waktu 2 minit….[ pandai betul cari duit..]

sumber: http://www.borakkosong.com/2010/10/sewa-kotak-ciuman-untuk-bercium.html

p.s:: minta2 la benda2 mcm ni tak berlaku di Malaysia…

6 Responses to “[ gambar ] Sewa "Kotak Ciuman" Untuk Bercium Di China”

  1. isk2…mcm2 kan zaman skarang nih..

  2. dlm kotak pun jadi? mcm terdesak sgt je…

  3. perghh…buley macam tu pulak..???gosak gosak…kalu kat malaysia camnie, mau retak terbelah bumi…cepat kiamat dunia…subahanallah..

  4. Semanis Rindu,di tempat org biarlah apa pun..kalau di malaysia buat mcm ni gempak seluruh negara..

  5. deqla manjew,memang terdesak///

  6. aza,sungguh pelik2 berlaku..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: