berikan aku erti…

berikan aku erti…
walaupun tak semua hal di dunia ini
sukar dimengertikan

18 Responses to “berikan aku erti…”

  1. kalau semua senang di mengerti. senang xpayah ajar susah2 =D

  2. tak semua hal bisa dimengertikan..*lama tak jengah sini.. apa khabar SR?.. ^^,

  3. bermohon pada Dia Maha Mengetahui segalanya yg mnjdai rahsia pd kte sndiri~~

  4. siapalah bisa mengerti hati kita…

  5. nak pinjam kamus saya?atau kalo nak canggih lagi kamus besta ada jugak..=) **gurau jerr.. =)sejenis ketagihan

  6. ~~Morning sekamar rindu…!!..Wut?..nak berikan ''erti..,haish!!..xbleh..nehi..nehi…..tapi kalau nak ''MAKNA saya bleh bagi….kejap ea………………….KAMUS plezzz….!! ;-*

  7. Salam sekamar rinduSudah menjadi follower tapi kenapa profil tak muncul kat situ ekk…

  8. entah laa.. memang susah nk mngertikn sesuatu prkara yg tak jelas

  9. erti hidup?erti cinta?erti kasih sayang?erti yg tak dimengertikan….??apa saja ertinya…kamu saja yg mengerti kan….

  10. assalamualaikum SR…moga Allah akan memberikan petunjukNYA…InsyaAllah..:)

  11. aku yg tak pernah mengerti he he he…

  12. apa makna semuanya ini….

  13. jgn lah sedih2 SR , awk kena igt ye , semua yg berlaku tu pasti ade hikmah nya :')

  14. takut jer dengar..apalah perasaan anak2 pompuan dorang bila tiba masanya..harus la lari dr umah pon xpe..

  15. jangan salah erti sudah…

  16. assalammualikum saudara Sekamar Rindu…kerna-kerna tak semua hal di dunia ini sukar dimergertikan, maka janganlah kita mgusutkan fikiran akan hal-hal yang remeh sehinggakan buley mjejaskan khidupan sharian kita….

  17. Anak..Dikala jiwamu terlalu sepi, ibu pernah menemani mu dalam puisi.Tatkala laramu meronta kerana kehilangan, ibu juga pernah membelai runtun mu dalam puisi.Jika hari ini anak meminta sebuah erti.. Tidak mungkin ibu mampu memberi..Kerana erti itu hanya kamu saja yang tahu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: