Amah di tinggal di tepi jalan selepas diperkosa tujuh lelaki

MAKKAH: Unit siasatan jenayah polis Makkah menemui seorang pembantu rumah warga Indonesia di pusat imigresen al-Jabal di lebuh raya Makkah-Laith dalam keadaan tidak bermaya.

Menurut polis, pembantu rumah berusia 20-an itu dilaporkan dibelasah dan diperkosa oleh tujuh lelaki mabuk, semalam. Polis berkata, wanita itu yang bekerja dengan penduduk tempatan di Makkah meninggalkan kediaman majikannya bersama dua lelaki muda menuju ke apartmen mereka di Jeddah.

Menurut kenyataan polis, lelaki terbabit kemudian menghubungi lima lagi rakannya untuk bertemu mereka di lebuh raya Makkah-Laith. Dua lelaki terbabit membawa alkohol dari Jeddah dan bertemu lima lagi rakan mereka di satu kawasan terpencil sebelum memperkosa wanita itu.

Mangsa kemudian ditinggalkan di jalan raya berhampiran lebuhraya Makkah-Laith.

Mangsa ditemui anggota polis peronda dalam keadaan terhoyong-hayang, lesu dan sukar untuk berjalan. – AN

sumber : myMetro

12 Responses to “Amah di tinggal di tepi jalan selepas diperkosa tujuh lelaki”

  1. kesiannya dia…

  2. ehmmm…macam2 bahaya pada kita org pompuan ni

  3. keciannya…dah lah berlaku di Mekah pulak tu

  4. kejamnya manusia sekarang😦

  5. ermm.. makkah tu kot..😦

  6. Yang dia keluar dgn lelaki lain mlm2 tu kenapa? Aduihh…nak salahkan saper nie….

  7. pity her..kejam betol!

  8. hurm! kat pompuan tu~ dah la tinggalkan majikan pastu ikut lelaki plak tu..berani sungguh la..pada perogol tu~ berani giler buat dosa besar kat tanah suci mekah huhu..

  9. Nauzubillah minzalik.. mohon dijauhkan perkara2 macam ni..dan semoga si pelaku mendapat balasannya..

  10. hmm, Ya Tuhan..slps ini jgn biarkan dia sendirian lagi…kau jadilah perisainya sehingga ke nafasnya yg terakhir..AMIN!!..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: