saat waktu membawamu pergi…

ku tahu sayang…
waktulah yang sejak dulu..
ikut ke mana kita melangkah..
dia jatuh hati pada mu..
sama seperti aku..
ingin ada selalu disampingmu..
sedekat isi dan kuku kita ..

waktu demikian mencuri cintamu..
hingga
kau benar-benar tinggalkanku..

42 Responses to “saat waktu membawamu pergi…”

  1. sayu rase bile bace.,seksenye bile rindu someone.,

  2. Ada masa kita bersama,ada ketika kita harus berpisah..Latest Post:1. Dulu takut hantu, sekarang takut yang lain pula.2. Bila dia terlalu mengongkong.

  3. dia busy sket je kut SR..

  4. salam singgah pg Jumaat.

  5. …jiwang…..;-)…layanzzzzzz!!!..

  6. Salam… trima kseh follow sye.. Sye follow awk blik. (5380)… sungguh puitis..❤

  7. alamak napa sumer wat entry syahdu nie??? semalam honey pon wat gni gak..jemput la dtg…pilu baca coretan itu…

  8. assalamualaikum SR….sedihnya puisi ini dan maksudnya pun memang sungguh mendalam…

  9. r u in prob SR? hope u got a blast always🙂 btw, cx pilih SR disini > http://cxopportunities.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-paling-diminati-2011-by.html

  10. Puisi mu mencuit hati….Dan waktu juga yang pernah memisahkan antara dua puisi…. 🙂

  11. tersirat sungguh kata itu

  12. puitis sungguh ayatnya…

  13. alahaiii..puitisnya🙂

  14. saya suka entri u… ape link fb u ?

  15. Langkauan masa yang penuh dengan kisah dan cerita sentiasa akan dikenangi dalam diri kita Suka duka, pahit manis, ceria dan gembira, sedih dan kecewa, semuanya wujud sepanjang menempuh hiduptidak tahu bagaimana ingin bersuara. Akan cuba walau serba kekangan yang ada.InsyaAllah

  16. SR…Aku jua mencariterus mencarisebuah makna hidupyang sederhana sajaAku jua mencariterus mencarimelalui sejumput kata-katayang mungkin kumilikiIni bukan puisibukan pula sasterasekedar ungkapan hatimelalui tulisan sederhana.

  17. aku juga sedang mencari, mencari kunci yang tak dibuat tukang kunci hihihi..

  18. Saya juga sedang meraba raba Mas, mencoba mencari makna hidup di balik kesederhanaan..

  19. …mengajak merenung..menjelang tutup tahun 2011

  20. Yang mencari Allah dihati… mencari kebahagian yang sejati dan hakiki…mencari keredhaan allah sebelum berjumpa dengan ALLAH swt.. Teruskan lah hidup ini dengan cahaya NUR dari Allah swt…Insyaallah kita akan mengenaliNYA dan sentiasa mensyukuri rahmat dan nikmatnya…Cita-cita kita adalah untuk masuk ke SYUGA FIRDAUS semoga ALLAH swt…memakbulkannya..semoga allah mengampunkan dosa-dosa kita,.amin…-sahabatmu-

  21. Perjalanan yang sungguh berliku.Hanya yang empunya diri dapat merasakan apakah ‘luka’ yang terbit di saat si dia pergisabarlah..

  22. SR buat CK rindu kat si dia yg dah xde😦

  23. cik Kartun,doakan saja pada dia tu ..:)

  24. Qil_H0shi,memang betul..:)

  25. ahsfantasy24,bertemu dan berpisah adat dunia,,.

  26. Faaein Talip Roy,hehe..mungkin la tu..tak apa..

  27. PCL,terima kasih singgah sini..

  28. Stairway to heaven,jiwang sekali sekala tak pe..:))

  29. Yui Bieyna,terima kasi folo blog saya..:))

  30. aku budak klang,terima kasih singgah sini..:)

  31. Honey Kumicky,terima kasih singgah komen blog sr.:)

  32. walaikummusalam…mama maszullpuisi yg biasa2 saja..:)

  33. cx's,selagi bernama manusia mesti ada masalah cx..:)tq blog sr terpilih.:)

  34. Deru Ombak,terima kasih sudi singgah komen sini..

  35. 3no gr33ny,terima kasih sudi singgah komen sini..

  36. Adylia Qarissa,tak adalah kecwa..:)

  37. G@D!z$,terima kasih..:)

  38. nurul husna,saya tak ada fb…

  39. cik arija,terima kasih..:)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: