Archive for the alam baby sungguh indah baby tidur Category

>[ gambar ] jom tengok gambar-gambar baby tidur yang sungguh cute dan manja….

Posted in alam baby sungguh indah baby tidur on February 5, 2011 by sekamarrindu2009

>

Gaya ni sangat yang saya suka

Gaya tidur yang mcm ada masalah je ni..

Gaya yang best

Gaya yang cute

Gaya yang sungguh cantik

Gaya yang sungguh cun..tongkat dagu lagi ni..

Gaya mcm aku masa kecil tidur…

Gaya yang manja

Gaya yang seksi

Gaya spt merajuk je ni.

Gaya yang sangat manjaa

Gaya yang sungguh best dilihat

Gaya merajuk nak susu..

Gaya yang sangat manja

Gaya sungguh seksi

Gaya yang sungguh mesra dan manja

Gaya sedang marah..



di atas ni saya sertakan gambar2 gaya bayi sedang tidur….sungguh teruja saya melihatnya..dan saya mahu kongsi2kan pada sahabat2 saja.,….

bestnya…ketika bayi…….kalau masa boleh diputarkan..terasa nak jadi baby semula…hehe….


Advertisements