Archive for the bermain bola dengan pelajar.Tahun 5 hari ni Category

>bermain bola dengan pelajar.Tahun 5 hari ni

Posted in bermain bola dengan pelajar.Tahun 5 hari ni on February 23, 2011 by sekamarrindu2009

>



pagi tadi kat sekolah……masa pendidikan jasmani Tahun 5, sempat aku bermain bola sepak dengan budak2 di sekolah…selalunya hanya menjadi pengadil, tapi entah pagi tadi terhajat nak main bola…..

tapi entah macm mana…masa nak menyepak bola…tergelincir laaa pulak dan jatuh…ishh…ishh.malu laa pulak…

” cikgu….takkkk aci……!!!.. bila aku menjaringkan goll…….

“mana aci..cikgu yg jaringgg….”

sampai ke waktu balik pun pelajar2 tahun 5 masih menyebut hal ini…protes…!

” ala…..kalau x cikgu yg golkan…team kau dah kalah…” tu lah antara yg disebut2..oleh pasukan yg kalah…


sekali sekala cikgu yg jaring apa salahnya kan..

Advertisements