Archive for the burung apa? Category

abah…..burung apa???

Posted in burung apa? on November 12, 2010 by sekamarrindu2009

http://www.youtube.com/v/5J3Az-xheI8?fs=1&hl=en_GB

iklan tahun 1942

Anak: burung ape tu.. abah?


Bapa: burung murai..

Anak: burung ape?

Bapa: burung murai…

Anak: burung ape???

Bapa: BURUNG MURAI LA!!! BUTA KAYU KA??? LAHABAU!!!!! HAWAUUU !!! TIKAUUII !!(Mhuahahhahahhaah ! !!!!)
iklan tahun 1979

Anak:Abah, TU burung ape?

Bapak:Burung Murai, nakk..

Anak : Burung aper?

Bapak : Burung Murai

Anak : Burung aper?

Bapak : Burung Murai

Anak : Burung aper?

Bapak : Burung Murai

Anak : Burung aper?

PELEMPANGGGGGGGGGGG GGGGG!!!! (Sibapak tampor)

Anak : HuaaaaaaHuaaaaaaaHu aaaaaaa!! (meleleh air Mata)

Bapak : Besok kalau Tuhan kasi betul-betul telinga kau Tuli baru kau tahu! Udah!!! Jangan permainkan orang
tua-tua tak baik…!!!!
iklan tahun 2007

Bapak: Amin, TU burung ape?

Anak : Burung Murai, ayah?.

Bapak: Burung aper?

Anak : Burung Murai

Bapak: Aa.. AA… yer burung Murai.

Anak : Eh…!!! Kenaper abah tak ulang-ulang tanya? Masih power telinga abah ni yer….

Bapak: Yer…!!! Masa dulu kalau arwah datuk kamu panggil Abah suruh ke kedai ke aper, sekali panggil
Jer abah dah menyahut. Abah tak berani nak wat pura-pura pekak macam Ngko selalu buat tue. Barangkali itulah yang jadi barakahnyer, jadi telinga abah ni Tuhan kasi klear… sampai sekarang. Huh.. Huh.. Huh… Huh… (yg ni part yg aku gelak siot..)

iklan tahun 2020

Anak : Abah, TU burung ape?

Bapak: Burung Murai, nakk..

Anak : Burung ape??

Bapak: Burung Murai..

Anak : Burung ape??

Bapak: Burung bapak…

Anak : Bapak ape???

Bapak: Bapak kau..

Anak : HuhHuhHuh

iklan tahun 2012 : Burung Murai tapi version siput babi

Anak : Ayah, ni siput apa?


Ayah: Siput babi….

Anak: Siput apa?

Ayah: Siput babi….

Anak: Siput apa?

Ayah: Siput babi nak….

Anak: Siput apa?

Ayah: Siput babi sayang….

Anak: Siput apa?

Ayah: Siput la…… babi..!!!

*** Moral: Hormati la orang tua kamu.. hahahaha… itulah… suka sangat main2 ngan orang tua… padan muka..!!!!

sumber: ISA

Advertisements