Archive for the demam Category

bila demam mcm2 fikir

Posted in demam on September 15, 2010 by sekamarrindu2009
pagi tadi sekali
ke klinik
kali ini doktor suruh ambil darah
nak tengok kot2 ada apa-apa penyakit
yalah asyik demam2 saja sejak raya nih..
keputusan darah dah tahu..
tak ada penyakit apa2..Dr bagitahu
tapi tetap saya tak sihat2 jugak..
pesan doktor..
minum air masak byk2..jgn sekali2 minum air batu.
memang tak minum pun..!
sejak hari raya saya tak berapa sihat..
batuk2..dan selsema…dah ke klinik ari tu..
dah ok dah…..
tapi demam lagi…tak tahulah..
apalah nasib saya ni..
p/s:..
??

alhamdulillah

Posted in demam on August 26, 2010 by sekamarrindu2009
hari ini dah 16 hari dah umat islam di malaysia menjalani ibadat puasa..syukur alhamdulillah setakat hari ini segalanya berjalan lancar, wp saya demam hari ini, tak pergi sekolah mengajar, apa nak buat, demam, sakit semuanya bukan kehendak kita…tapi sebagai manusia biasa saya tetap bersyukur ke hadrat Allah kerana memberi peluang pada saya merasai bulan ramadhan yang mulia ini….alhamdulillah..