Archive for the gadis bogel kerana seni Category

>[Gambar] : gadis sanggup bogel demi seni…

Posted in gadis bogel kerana seni on December 27, 2010 by sekamarrindu2009

>

jenis gadis yang tak tahu malu

posing cantik punya

gadis yang posing seksi abis

pelukis sedang melukis gambar gadis ini

Seni itu apa ya…? kat sekolah aku pun ajar Pendidikan Seni Tahun 3, 4, tak ada laa yang dok ajar bogel mcm ni…tapi pelik manusia-manusia ini…sanggup menjatuhkan maruah diri sendiri demi seni…?.. tak salah fanatik sangat dengan seni tapi biarlah berpada pada..jangan sampai berbogel di depan lelaki-lelaki mcm dalam gambar di atas ni..
sangat memalukan kaum wanita saja…… minta2 janganlah ada gadis Melayu yang terikut2 dengan “seni” yang gila ni…
memetik kata-kata makdara…TERdiva…dia ingin tahu apa perasaan org yang lukis tu…? saya tak boleh nak jawab soalan ini…

[makdara TERdiva ].

teringin gak nak tau ape perasaan org yg melukis tu eh???? 😛