Archive for the gadis jelita skodeng lelaki buang air Category

>[ gambar] gadis jelita skodeng lelaki buang air kecil.

Posted in gadis jelita skodeng lelaki buang air on January 25, 2011 by sekamarrindu2009

>

tandas lelaki yang ada gambar wanita mcm ni

mcm ada orang pandang je laa

tengok gambar wanita yang dok tinjau2..ish

senyum2 laa pulak..

agak-agak laa kan..kalau anda, terutama yang lelaki k..

selesa tak kalau time nak buang air kecil ada gambar pompuan mcm ni…..gambar pompuan dok tersengeh2.. dok gedik2 mcm tu?…

kalau saya memang rasa tak selesa…orang lain tak tahu laa..

:
apa motif ada gambar pompuan dalam tandas lelaki ni? siapa yang boleh bagitahu..?


Advertisements