Archive for the gaya gadis jepun yang seksi Category

>gaya fesyen gadis-gadis Jepun yang menjolok mata..

Posted in gaya gadis jepun yang seksi on December 26, 2010 by sekamarrindu2009

>

kan elok bogel terus..

gaya yang eeee..entahlah tak ada ayat nak tulis..ishh

gaya yang ngeri tengok

gaya yang seksi
apa pendapat anda apabila melihat wanita berpakaian seperti di atas?.. inilah trend bagi kebanyakan gadis-gadis Jepun.. kita pun sedia maklum, Jepun merupakan sebuah negara yang rakyatnya bijak dan sangat kreatif.. dalam soal berpakaian pun bertambah2 laaa kreatifnya… lepas ini mungkin ada fesyen bogel terus..tak payah pakai apa-apa lagi….mungkin suatu hari nanti kita akan dapat tengok..semua gadis-gadis jepun tak akan guna pakaian lagi….pada mereka guna baju dan seluar dah jadi fesyen yang kolot..mungkin kan?..kalaulah mcm ni tak mustahil hal ini berlaku..
minta-mintalah kat Malaysia, tidak ada gadis-gadis Melayu yang beragama Islam yang cuba-cuba nak meniru gaya fesyen yang “bangang” mcm ni..

Advertisements