Archive for the gigit pingat Category

Mengapa Pemenang Pingat Emas Sukan Suka Sangat Menggigit Pingat? ..

Posted in gigit pingat on November 22, 2010 by sekamarrindu2009

Atlet Denmark yang menang dalam acara Perahu layar peringkat Olimpik

Atlet dari Kazakstan yang memenangi pingat emas

Atlet Triathlon yang memenangi di peringkat Eropah

Atlet Taiwan yang memenangi pingat emas dalam petandingan Tenis

Sukan memang aku minat…setiap hari sambil2 dok layan blog aku pasti dok tinjau2 Asia di Guangzhou di China.. yang menang mesti dapat pingat, tak kiralah pingat emas, pingat perak atau pingat gangsa…
cuma aku kadang-kadang dok tanya sendiri….apa pasal lepas pemenang tersebut terima pingat, pemenang tu MENGGIGIT Pingat yang dia orang menang tu..? adakah dia orang nak test pingat emas yang dia orang menang tu, betul-betul emas tulen atau pun tidak…atau pun sebab apa?… hehe…mcm pemenang2 tu tak caya kat penganjur je tu…??
atau sebab apa? ada sape2 yang boleh bagitahu aku…??

– menjana idea….:) [ rindu]