Archive for the makanan orang gila Category

Menu Sup Bayi Di China…

Posted in makanan orang gila on June 2, 2010 by sekamarrindu2009

sedia untuk dihantar ke pelanggan…

dibersihkan…


bayi yg cukup sifanya sebelum dipotong2.

dimasukkan beberapa rempah ratus , menambah perisa.
bersedia dipotong, mcm potong ayam..
sedia untuk menjamu selera..
Saya tidak mampu nak menulis panjang..tatkala menaip entri ni… tengok dan renungilah….apalah nak jadi dengan dunia hari ini…bayi pun boleh dijadikan sup untuk dibuat santapan. Tergamak kah kita?

Sup bayi ini sangat popular di Negara2 seperti China, Korea dan Jepun. Dengan bermodalkan 3000-4000 RMB ( Ren Minibi) atau 10 Jiao merupakan 1 Yuan),( harga sup bayi ini bergantung kepada saiz bayi yang diminta, besar saiznya..maka..mahalah harganya..) sudah boleh menikamti Sup Bayi Sihat dalam lingkungan 6 atau 7 bulan usianya. Sebagaimana yg dilaporkan sup bayi ini dipercayai boleh memberi kepuasan seks tahap maksima, iaitu membolahkan si pemakannya melakukan hubungan seks selama 3 jam tanpa henti dalam satu-satu sesi…( ganas betul tu… 3 jam gajah pun mati…oo)


nak tulis pun dah takde mood..
sumber: klik sini..