Archive for the mcm2 hal Category

>ishhh….budak ni nak kena rotan kat cikgu ni…

Posted in mcm2 hal on December 22, 2010 by sekamarrindu2009

>

ishh….budak ni…nak kena rotan ni………hehe….pening kepala cikgu nak membetulkan yang ni…:))

>tak patut buat mcm ni…..

Posted in mcm2 hal on December 20, 2010 by sekamarrindu2009

>

Siapalah yang pasaangkan kipas mcm gini..memang cerdik kalau nak jimatkan elektrik.. sangat susah betul nak capai suis tu…. suis dok kat atas sana…ishhh.melampau betul laaaaa..

kalau dah dapat on kan kipas tu..pun masalah juga kerana bila time..nak off kan kipas pun jadi masalah besar.. nanti ada kes yang terputus kepala kang……

mcm2 hal……:)