Archive for the mercun Category

janganlah main mercun……..( terkejut ….!! betul la bunyi mercun nihh)

Posted in mercun on August 18, 2010 by sekamarrindu2009

jangan sampai jadi mcm ni

mercun yang bahaya
sedang aku dok santai..releks..tiba-tiba aku dikejutkan dengan bunyi dentuman yang kuat, bunyi mercun….ishhh…terkejut betul..janganlah main mercun, mengganggu betul la budak2 nih….nasib baik la saya tak de sakit jantung….ishhh..kalau ada dah rebah akibat terkejut!!!

kepada ibu bapa tu…tolong2 lah pesan kat anak-anak, jangan lah asik dok main mercun…..mercun tu kan bahaya…kan tak pasal2 putusa jari, buta mata, kalau terkena mata…bila dah kena dah tak guna lagi nak menyesal…
p/s……hehe..terkejut betul tadi..