Archive for the pagi yg hening Category

pagi yang hening ( 1.38 am)

Posted in pagi yg hening on November 8, 2010 by sekamarrindu2009

malam adalah
tempat paling indah
buat kita

dikau dan aku..
selalu berganding..
berbahagi cerita..
berbahagi puisi..
sebagai doa..

menciptakan pagi..

– moga lena matamu..

sekitar bandar seremban malam tadi

Posted in pagi yg hening on June 5, 2010 by sekamarrindu2009

seremban yg sibuk

depan seremban prade
lalu lintas sentiasa sibuk
stesyen keretapi sbn


pagi ni, cuba untuk jogging tapi kat luar masih renyai2 hujan, sejak pagi tadi masih hujan hingga saat ini..dah lama tak hujan pagi, mata masih terasa ngantuk sebab malam tadi mcm sukar nak lenakan mata.. tak tahu apa yg aku fikirkan..abaikanlah tu…

malam tadi sempat keluar bandar seremban, dengan lebih tepat ke stesyen keretapi sbn, menghantar kawn saya balik ke Kuala Lumpur. Balik rumah terus online dan tak sedar bila masa ku lelapkan mata..sedar2 pagi ni jam 4 pagi dan mata tak tidur lagi…ishhh.

entri ni..entah apa2….sekadar mahu update saja…:)
p/s; salam pagi yg hening buatmu