Archive for the parabola Category

>jenis-jenis parabola yang ada di serata dunia..

Posted in parabola on December 13, 2010 by sekamarrindu2009

>

banyak giller parabola..ish

kat sini pun ada..

yang ni parabola yang comel

sini pun ada.

sini pun ada..

rumah mcm ni pun ada juga.

yang ni pun ada.

dalam semak samun pun ada..

yang ni paling aku suka….hehe

best….hehe

mak ooi..yang ni parabola apa ni..

lori pun ada..

sini pun ada..

yang ni saya suka..

kat perahu pun ada
Inilah parabola ataupun alat pemancar yang ada di serata dunia….di negara kita, penggunaan parabola taklah digunakan dengan cara meluas..kecuali orang-orang kenamaan, VVVIP saja yang ada..

tapi di negara luar, petani biasa pun ada parabola…biasalah dia orang pun nak nengok siaran bola sepak juga kot..

so lihatlah…mana-mana yang paling cantik parabola tu....
sumber: klik sini