Archive for the pemenang teka teki Category

>[STICKY POST] teka teki dah ada pemenang….Tahniah kepada para pemenang..

Posted in pemenang teka teki on January 29, 2011 by sekamarrindu2009

>

teka teki dah ada pemenangnya…….tahniah kepada pemenang-pemenang ini…ada dua jwapan yang betul..hehe…kan senang je kan..

pemenang itu lah
blogger : Adinda Amy Sensei dari blog Stori Mori Torkonang Jua
dengan jawapanya:
jawapannya..

sebab payung tu mana leh gerak sendiri…dia mana ada kaki cam orang perempuan kan?? cuba kalo dia ada kaki..tak yah tunggu orang bawak keluar..dalam rumah pun dia dah gerak..hehehehe..

pemenang ke dua ialah..

blogger bidadari… ATEH QSHE
dengan jawapannya:
JAWAPNYA;”Kerana Payung Tidak Berkaki.’


juga terima kasih lepada blogger2 yang lain yang sudi memeriahkan teka teki ini…..

Advertisements