Archive for the pesta seks Category

>[ gambar ] pesta seks di China* anjuran Kerajaan China

Posted in pesta seks on January 1, 2011 by sekamarrindu2009

>

Pameran perkembangan tubuh badan wanita dari bayi sehingga tua

Kerajaan China mengajar rakyatnya pendidikan seks dengan sejelas-jelasnya

pertunjukan model gadis-gadis yang cun merupakan satu pendedahan pada rakyat China

Kerajaan China mengajar rakyatnya cara-cara melakukan hubungan seks dengan betul

model-model China sedang catwalk

CD-CD mengajar cara melakukan hubungan seks dengan selamat

Bayi yang telah diawet diletakkan didalam balang sebagai pameran.(anak luar nikah)

Negara China mengadakan pesta seks setahun sekali disetiap bandaraya besar dinegara tersebut. Tujuan pesta sebegini diadakan untuk memberikan pendidikan seks khusus kepada para remaja disana .Oleh itu, berduyun-duyunlah pengunjung terutamanya kaum lelaki untuk tidak melepaskan peluang ke pameran yang panas seperti ini….


p/s: kat Malaysia tak perlulah ada pesta seks mcm ni…..orang2 malaysia dah pandai pun..tak perlu nak diajar kan???


credit To: klik sini

..mcm2 hal

Advertisements